Paperu

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet inloggen op Vodafone app

Sonds de update kan ik niet meer inloggen op my Vodafone app. 

Hoogstwaarschijnlijk door een nog inactoef gekoppelde Ziggo Account. 

Ik lees hier meerdere malen dat dit het probleem is.

Ook ik heb de app opnieuw geinstalleerd, cache geleegd, wachtwoord veranderd. Niets hielp. 

Zou 1 van jullie de Inactieve Ziggo-account kunnen verwijderen zodat ik weer kan inloggen op de app?

Bvd

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @Paperu, welkom hier!

Het kan inderdaad voorkomen dat je niet kan inloggen in de nieuwe My Vodafone App als er een inactief Mijn Ziggo account is gekoppeld. Dit genereert dan een foutmelding. Het inloggen via de browser lukt dan echter wel zonder problemen. Als ik je gegevens erbij pak dan zie ik dat er inderdaad een inactief Mijn Ziggo account is gekoppeld. Jouw vermoeden is dus correct. Het inactieve Mijn Ziggo account heb ik bij deze losgekoppeld voor je, waardoor je nu weer kan inloggen in de app.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @Paperu, welkom hier!

Het kan inderdaad voorkomen dat je niet kan inloggen in de nieuwe My Vodafone App als er een inactief Mijn Ziggo account is gekoppeld. Dit genereert dan een foutmelding. Het inloggen via de browser lukt dan echter wel zonder problemen. Als ik je gegevens erbij pak dan zie ik dat er inderdaad een inactief Mijn Ziggo account is gekoppeld. Jouw vermoeden is dus correct. Het inactieve Mijn Ziggo account heb ik bij deze losgekoppeld voor je, waardoor je nu weer kan inloggen in de app.

JimG

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bijzonder deze duidelijke reactie. Ik heb hetzelfde probleem, kan niet inloggen in de (nieuwe) app, via de browser wel. De Helpdesk gaf aan dat ik een nieuw account moet aanmaken nadat zij mij hiervoor een link sturen. Ook heeft blijkbaar 5% dit probleem ná het samenvoegen van de Ziggo en Vodafone app. 
Kortom, aan mijn account is niets mis, m.i. is dit dus aantoonbaar een probleem in de nieuwe app. Het aanmaken van een nieuw account heb ik geweigerd en hen vriendelijk verzocht hún probleem op te lossen, en niet daar míjn probleem van te maken.

Ze gaan het nu aan de technische dienst doorgeven. Daarnaast werd niets verteld over bovenstaande oplossing, een mogelijk inactief account.

ik wacht geduldig af, jammer van deze eerste reactie van Vodafone ☹️

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic