Daniel026

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht abonnement

Hallo,

12 oktober heb ik een klacht verstuurd per e-mail aan de afdeling Complaint Services. Ik zou binnen 30 dagen een reactie krijgen. Na diverse keren een herinnering te hebben verstuurd, heb ik nog steeds geen reactie...

Groet,
Daniël
3 Reacties 3
peterwaals1983

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ook klacht abbonement VODAFONE - WAT EEN SCHANDALIGE VERTONING!!!
Bestel een Red, Red Essential of Red Super abonnement en krijg elke maand € 5 eindejaarskorting!
Mijn contract is ingegaan op 20 november 2017. De mobiel is echter drie weken geleden eerder geleverd. Jullie wijzen nu op het feit van 16 dagen bedenktijd en omdat de mobiel eerder is geleverd zou ik geen aanspraak meer kunnen maken op deze promotie met korting van € 5,00 per maand zolang het abonnement loopt! Dit neemt nog niet weg dat het abonnement pas 20 november is ingegaan!!
Zit zelf in de sales! Als er een actie aankomt over een paar maanden vind ik het logisch dat je dit niet verteld. We hebben het nu echter over 7 dagen!! Werkelijk schandalig dat hier niet iets te regelen valt!!!
Er zit een groot verschil tussen niet willen regelen en niet kunnen regelen!
Zal dit bericht herhaaldelijk posted op meerdere plaatsen online om andere te waarschuwen met wat voor een bedrijf je hier zaken doet!
Een nu al niet tevreden nieuwe klant!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Daniel026, welkom op het Vodafone Forum! Ik begrijp dat het niet fijn is als je een klacht ergens over hebt. Via onze klantenservice kun je de status opvragen. Het Forum is hiervoor niet bedoeld. Het topic wordt dan ook gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic