Ik heb in december een nieuw abonnenent aangevraagd bij Vodafone met nummerbehoud. Vervolgens kreeg ik een email dat ik overgezet zou worden op 24 december. Ik heb geen signaal / data gehad op mijn mobiel met mijn nieuwe simkaart tot op 14 januari. in die 2 weken dus zonder telefoon met alle gevolgen van dien.
Meerdere keren gebeld, met de helpdesk: meerdere tickets zijn aangemaakt zonder resultaat in die ruime 2 weken.
heb meerdere klachten ingediend waar niets mee gedaan is,..men neemt niet eens de moeite om er op te antwoorden.
ik ben meerdere keren beloofd tegenmoet gekomen te worden...niets van gezien tot op heden.
Wonder boven wonder heeft Vodafone wel gefactureerd voor de volledige maand terwijl er geen service is geleverd.
Bij het aansluiten van het abo heb ik een vouchercode voor accessoires gekregen die niet te gebruiken was omdat er geen account aangemaakt kon worden. Heb gevraagd of dit verniewd / verlengd kon worden...antwoord:"NEE DAT KAN NIET!
aardig wat afdelingen gesproken en kan zeggen dat men vanmekaar niet wat er besproken en geregistreerd is.
oftewel, Ik vind het uitermate teleurstellend dat er op deze manier omgegaan wordt met klanten en alsmaar loze beloften.