Goedenavond,
Een week of 5/6 geleden kwam ik erachter dat Netflix bij mij niet meer werkte. 1 persoons huishouden, al vele jaren Premium abonnement via Vodafone. Er wordt nog elke maand 12,99 en kennelijk afgelopen maand 15,99 afgeschreven, maar geen Netflix. Ik kon niet meer inloggen en mijn emailadres en telefoonnummer zijn niet gekoppeld aan een account, krijg ik als melding als ik een nieuw wachtwoord wil laten instellen. Het enige wat de klantenservice van Vodafone tot nu toe heeft gedaan is op X aan Netflix vragen of ze mee willen kijken. Vreemd, aangezien de betaling dus via Vodafone loopt. En het zou 'tot op de bodem worden uitgezocht' maar zowel van Netflix als van Vodafone verneem ik al een aardige tijd niets.
Ik kan nu gewoon mijn abonnement bij Vodafone opzeggen en zelf Netflix nemen, maar ik heb dus al wel in ieder geval 27,99 euro aan Vodafone betaald voor iets wat ik niet heb gehad. Uiteraard heb ik bewijs dat ik er wel voor betaal. Lijkt mij niet meer dan redelijk dat ik die 27,99 terug op mijn rekening ontvang. Dan nog vind ik het behoorlijk naar dat er zo makkelijk wordt gezegd dat Netflix dit maar moet regelen, terwijl Vodafone geld krijgt en adverteert met de optie om Netflix toe te voegen. En nu kennelijk ook al geen klachtenformulier meer op de site?
Hopende op een oplossing, met groet, Jeroen Wapenaar