Hoi
Huub88 Ik kan me voorstellen dat dit geen fijn begin is als nieuwe klant, sorry hiervoor!
De collega's van Dynalogic dienen zich in
bepaalde richtlijnen te houden bij leveringen en nieuwe klanten:
- Je legitimatie wordt nog eens gecontroleerd
- Om te kijken of je bankgegevens kloppen, pin je € 0,01 op een mobiel pinapparaat. Eventuele rembourskosten pin je ook.
- Heb je een zakelijk abonnement besteld? Dan controleert de koerier ook het uittreksel van de KvK. Dit mag niet ouder zijn dan 6 maanden.
- Je tekent het contract
- Het contract, je legitimatie, je bankpas en de pinbon worden door de koerier ingescand
Je geeft aan dat er een nieuwe afspraak is gemaakt en gebeld met Vodafone omdat het een rekening is zonder bankpas
Zij gaven aan dat een recent afschrift met NAW gegevens voldoen zou zijn. Transacties mogen doorgestreept zijn ivm met de privacy.. Echter weigert de bezorger dit.
Ik ben gaan navragen bij mijn collega's hierover. Echter als nieuwe klant moet er 1 cent gepind worden.
Ik raad je aan om dit aan te kaarten bij mijn collega's van de afdeling status order (0800-0560) Zij kunnen met je mee kijken of zij hierin iets kunnen betekenen. Via het forum hebben wij geen inzage in jouw prive gegevens,
Ik ga je feedback intern doorzetten betreft een bankrekening zonder bankpas en de communicatie hierover.