Huub88

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht Dynalogic

Recent een Vodafone abonnement afgesloten. Bezorging van Dynalogic kwam maar nam de SIM kaart weer mee omdat ik geen bankpas heb van de rekening waarvan het abonnement afgeschreven gaat worden (dit is een rekening zonder bankpas).

Daarom een nieuwe afspraak gemaakt en gebeld met Vodafone. Omdat ik van deze rekening geen bankpas heb, zou een recent afschrift met NAW gegevens volgende zijn. Transacties mocht ik weghalen ivm privacy. Zojuist is de bezorger wederom geweest en weigerde de SIM af te leveren omdat de transacties niet te zien zijn op het rekeningafschrift.
Schiet mij maar lek.

Het is een rekeningafschrift met daarop mijn NAW gegevens, de betreffende periode (niet ouder dan 30 dagen) en zelfs het totaal bij- en afgeschreven bedrag is te zien. Daarnaast kon ik op mijn computer het digitale afschrift inclusief afschrijvingen en bedragen laten zien. Toch was dit alles niet voldoende en is de bezorger weer weggegaan inclusief de SIM.

Ik vind dit zo vervelend en ongepast. In hoeverre gaat Vodafone mijn privacy schenden betreft mijn rekeningafschrift en laten tekenen voor mijn SIM. Hoezo doorschieten in regels. Warm welkom bij Vodafone... NOT

Ik verwacht een reactie en passende oplossing. Inmiddels twee dagdelen voor niets thuis gebleven...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Huub88

Ik kan me voorstellen dat dit geen fijn begin is als nieuwe klant, sorry hiervoor!
De collega's van Dynalogic dienen zich in bepaalde richtlijnen te houden bij leveringen en nieuwe klanten:

  • Je legitimatie wordt nog eens gecontroleerd
  • Om te kijken of je bankgegevens kloppen, pin je € 0,01 op een mobiel pinapparaat. Eventuele rembourskosten pin je ook.
  • Heb je een zakelijk abonnement besteld? Dan controleert de koerier ook het uittreksel van de KvK. Dit mag niet ouder zijn dan 6 maanden.
  • Je tekent het contract
  • Het contract, je legitimatie, je bankpas en de pinbon worden door de koerier ingescand

Je geeft aan dat er een nieuwe afspraak is gemaakt en gebeld met Vodafone omdat het een rekening is zonder bankpas
Zij gaven aan dat een recent afschrift met NAW gegevens voldoen zou zijn. Transacties mogen doorgestreept zijn ivm met de privacy.. Echter weigert de bezorger dit.
Ik ben gaan navragen bij mijn collega's hierover. Echter als nieuwe klant moet er 1 cent gepind worden.

Ik raad je aan om dit aan te kaarten bij mijn collega's van de afdeling status order (0800-0560) Zij kunnen met je mee kijken of zij hierin iets kunnen betekenen. Via het forum hebben wij geen inzage in jouw prive gegevens,
Ik ga je feedback intern doorzetten betreft een bankrekening zonder bankpas en de communicatie hierover.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Huub88

Ik kan me voorstellen dat dit geen fijn begin is als nieuwe klant, sorry hiervoor!
De collega's van Dynalogic dienen zich in bepaalde richtlijnen te houden bij leveringen en nieuwe klanten:

  • Je legitimatie wordt nog eens gecontroleerd
  • Om te kijken of je bankgegevens kloppen, pin je € 0,01 op een mobiel pinapparaat. Eventuele rembourskosten pin je ook.
  • Heb je een zakelijk abonnement besteld? Dan controleert de koerier ook het uittreksel van de KvK. Dit mag niet ouder zijn dan 6 maanden.
  • Je tekent het contract
  • Het contract, je legitimatie, je bankpas en de pinbon worden door de koerier ingescand

Je geeft aan dat er een nieuwe afspraak is gemaakt en gebeld met Vodafone omdat het een rekening is zonder bankpas
Zij gaven aan dat een recent afschrift met NAW gegevens voldoen zou zijn. Transacties mogen doorgestreept zijn ivm met de privacy.. Echter weigert de bezorger dit.
Ik ben gaan navragen bij mijn collega's hierover. Echter als nieuwe klant moet er 1 cent gepind worden.

Ik raad je aan om dit aan te kaarten bij mijn collega's van de afdeling status order (0800-0560) Zij kunnen met je mee kijken of zij hierin iets kunnen betekenen. Via het forum hebben wij geen inzage in jouw prive gegevens,
Ik ga je feedback intern doorzetten betreft een bankrekening zonder bankpas en de communicatie hierover.
Huub88
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven,

Helaas blijkt het erg moeilijk bij Vodafone om juist te communiceren.

Inmiddels heb ik een ander antwoord gekregen en is het ook opgelost. Wel vind ik het uiterst onbevredigend dat Vodafone niet de juiste informatie kan verstrekken.

Hoewel de tweede bezorger mijn transacties wilde zien op het bankafschrift, heb ik daarna contact gehad met jullie/dynalogic. Dit omdat de reactie op bovengenoemde topic nogal lang op zich liet wachten.
Uit dit telefoongesprek bleek dat ik gewoon over het benodigde beschik en de bezorger de SIM had moeten afleveren.
Uiteindelijk is er een nieuwe afspraak gemaakt en drie keer is scheepsrecht. De SIM is afgeleverd op basis van mijn Rekeningafschrift waarop transacties onzichtbaar zijn gemaakt. Sterker nog, het rekeningafschrift wordt op zo'n wijze ingescand transacties geen eens zichtbaar zijn.

Drie maal heb ik een dagdeel vrij moeten nemen om de SIM in ontvangst te nemen. Dit is erg frustrerend.
Ik ben benieuwd hoe jullie mij hierin gaan tegemoet komen.

Met vriendelijke groet,

Huub
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Huub88

Bedankt voor je reactie.

Fijn dat alsnog de simkaart is geleverd bij je!

Via het forum geven wij altijd eerst de kans aan klanten om te reageren op topics. Hierdoor reageren wij als moderators later op een bericht.
Mocht je direct een antwoord willen, dan kun je hiervoor contact opnemen via chat, Facebook, Twitter of door te bellen met 1201 / 0800-0094.
Ik wil je dan ook vragen betreft de tegemoetkoming, dit na te vragen bij mijn collega's via de bovenstaande opties omdat via het forum geen inzicht is in jouw privegegevens. Mijn collega's kijken graag voor je na of zij hierin iets kunnen betekenen voor je.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic