Ik vind flash er nog wel toe doen hoor. True, er komen steeds meer alternatieven (ik ben an sich geen flash-fan, native in html 5 is veel eleganter) maar tot die overal werken vind ik het wel erg lekker dat ik al die filmpjes en series lekker op mijn telefoon of tablet kan kijken.
Over de vinger-afdrukscanner is men het nog niet eens, al lijkt het inderdaad een verbetering over wat er vroegah in de markt was (maar die waren dan ook zo slecht dat je ze soms zelfs met een kopietje uit je printer kon foppen :P).
Nou denk ik overigens dat het alleen een verbetering is qua veiligheid als je én de scanner gebruikt, én een wachtwoord. Anders vervang je de ene beveiliging door de andere. Dat levert niks extra's op en met het gebruiken van een wachtwoord (zolang dat niet 1234 is :P) is niks mis, dat is behoorlijk veilig.
Wat betreft het voordeel: het is altijd een afweging. Het voordeel én het nadeel van android is de mogelijkheid om custom software te installeren en uiteindelijk dus (bijna) alles te kunnen draaien op je toestel op de manier die jij wil. Mijn eigen tablet draait bv een andere versie van de software waardoor de processor net ietsje harder draait, ik allerlei lockscreens etc kan aanpassen (wat anders niet had gekund), und so weiter.
Of dat een voordeel is hangt helemaal af van de gebruiker. Voor de doorsnee gebruiker is het niet zo nuttig. Daar vind ik het voordeel van android vooral de prijs. True, het is allemaal nét ietsje minder gepolijst, maar je krijgt voor de helft van de prijs een toestel dat hetzelfde kan als de iPhone. Allemaal maar net waar je voor gaat
🙂 Ik moet me trouwens wel heel erg inhouden om niet alle "nieuwe" functies in iOS 7 te gaan noemen die android allang had
(Oops, nou doe ik het toch
😉 😉 😉 )