Streepsok100

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Keuze simkaart wordt steeds ongedaan gemaakt bij omzetten abo in sim only

Mijn huidige abonnement loopt af en dat wil ik omzetten in een 1 jarig sim only. Wanneer ik bij de bestelling mijn sim kaart moet selecteren kies ik nano sim (want iPhone 5) en niet NFC. Bij het doorgaan met de bestelling wordt mijn keuze echter ongedaan gemaakt en veranderd in een NFC-sim (kan niet in de iPhone 5). Als ik wijzig naar nano wordt het weer teruggezet. Ik heb de bestelling dan ook niet gedaan. Wat is er aan de hand?
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Streepsok100,

Ik zie dat nog niemand anders heeft gereageerd. Wat je kunt proberen is even de cookies verwijderen van je browser en evt een andere browser. Mocht het dan nog niet werken raad ik je aan om even contact op te nemen met de klantenservice. Via www.vodafone.nl/support/contact zie je hoe
Groetjes stevied86
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic