DennisWendy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kastje naar de MUUR

Vodafone,

Op 24 februari hebben wij een abonnement verlengd van mijn vrouw.
Enige dagen later hadden wij geen bevestiging dus wederom gebeld. Toen bleek dat er een systeemfout was en dat de bestelling was geannuleerd zonder enige reden. Dus wederom de bestelling geplaatst op 4 maart.

Na de bevestiging van de verlenging kregen wij spontaan een email dat de levering was vertraagd. Het betreft de Galaxy S7 Edge Goud editie. Dit was al vreemd want er was ons plechtig beloofd dat op 11 maart de verzending zou plaatsvinden. Na bellen met de klantenservice werd ons verteld dat het een automatische mail betrof en niet voor ons geldig zou zijn.

Na deze week wederom contact werd nu verteld dat de levering niet ging plaats vinden omdat er geen voldoende voorraad zou zijn. Hierover mijn verbazing geuit en gevraagd om een uitleg. De medewerker kon deze niet geven en had ook geen andere oplossinng, wij moesten maar geduld hebben was de uitspraak!

Gisteren hebben wij toch nog met de klantenservice gesproken over dit gesprek. De betreffende medewerker vertelde mij dat wij voor 7 maart hadden besteld dus vandaag zou de levering alsnog gaan plaatsvinden. HELAAS hebben wij kunnen constateren dat er geen enkele communicatie vanuit Vodafone vandaag was, dus WEDEROM gaan bellen. Dit X vertelde een medewerker dat er helemaal niets wordt geleverd vanwege wederom de voorraad. Tevens werd verteld dat er vanaf 22 februari besteld kon worden, wij op 5 maart hebben besteld. NEE VODAFONE wij hadden AL besteld op 24 februari maar door een fantastisch IT systeem is dit niet doorgegaan.

Met andere woorden WIJ worden letterlijk van de ene kast naar de andere muur gestuurd en dit is echt ronduit schandalig!!

Als wij morgen geen track en trace hebben ontvangen zullen wij zeker overstappen met onze diensten naar KPN! Daar begrijpt men het blijkbaar wel..."hoe om te gaan met je klanten"

Leuke bijkomstigheid, wij hebben MEERDERE telefoonnummers bij Vodafone en tevens zijn wij zakelijk aangesloten. Iedereen begrijpt dat ook het zakelijke deel (zo'n 90 aansluitingen) keurig kunnen overstappen na deze behandeling van klantenservice.

Tot slot:
De definitie van klantenservice:
afdeling van een bedrijf dat ploblemen van klanten moet oplossen

Ik hoop dat jullie hier op het forum een passend antwoord hebben vodafone!
Dennis & Wendy
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Natuurlijk kun je al je uitstaande orders annuleren en al je bestaande abonnementen bij Vodafone annuleren.
Van mij mag je. Ik hou je niet tegen. En ik moedig je zelfs aan om dat te doen.

Alleen bij KPN kom je exact dezelfde problemen tegen, als jij hierboven omschrijft.
Kijk maar op het Forum van KPN, forum-rubriek: mobiele abonnementen.

Weblink: http://forum.kpn.com/t5/Mobiele-abonnementen/bd-p/Mobiele_telefonie

Ook daar vindt je een schier oneindige reeks van klachten over de levering van zeer populaire nieuwe smartphones. En ik weet uit eigen ervaring dat ook de telefonische klantenservice van KPN verreweg de meeste klanten van het kastje-naar-de-muur-stuurt.

Dus of je daar nou zoveel mee opschiet .....

Via dit Forum zul je in ieder geval niet verder worden geholpen. Dit Forum is niet geschikt voor individuele kwesties. En dit Forum is eveneens niet bedoeld voor individuele klachten. Via dit Forum kunnen geen persoonlijke gegevens worden uigewisseld. En dit Forum is alleen bestemd voor algemene vragen, waarop onafhankelijke Forum Users redelijkerwijze het juiste antwoord kunnen geven. Dat is bij jouw klacht niet het geval. Wacht nog een week af. Heb je dan nog niets ontvangen. Dan annuleer je alle orders bij Vodafone, per direct.

Succes!


Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic