Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,266Oplossingen
  • 1,725Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

5 x "alles in 1 op reis" afgeschreven in 3 dagen tijd?? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ben 3 dagen in Berlijn geweest (zaterdagavond tot maandagavond). Als ik nu kijk in mijn overzicht "buiten tegoed" wordt hier ruim 13 euro opgegeven. 5 x "alles in 1 op reis". Hoe kan dit?? Mart...

Bonus prepaid mobiel internet niet bijgeschreven Alleen-lezen Onopgelost

Op 11 juli j.l. een prepaid mobiel internet kaart gekocht voor €.17,50 waarvoor 1GB aan data en een tegoed van €.2,50 werd ontvangen. Direct opgewaardeerd met €.10,-- en van het nieuwe tegoed van €.12...

My Vodafone > zakelijk naar Prive : inloggen niet mogelijk Alleen-lezen Onopgelost

Wie kan me helpen met oplossen : Mijn abbonnement is van zakelijk omgezet naar prive en sindsdien kan ik niet meer inloggen op My Vodafone. Het opvragen van een nieuw wachtwoord, dmv ingeven gebruiker...

Blu Ray speler aansluiten op router Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, ik probeer net mijn Blu Ray speler (Samsung BD-F5100) aan te sluiten op de router maar krijg melding van een ongeldige netwerkconfiguratie. Kunnen jullie me daar mee helpen? Bij voorbaat da...

4g prepaid data Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik zie op de site dat je met een prepaid simkaart een 4g blox kunt nemen waarmee je dus 4g internet op je prepaid simkaart zou krijgen. Echter staat er nergens bij vermeld hoeveel data je krijg...

software note 4 Alleen-lezen Onopgelost

Waar kan ik vodafone software (lollipop) krijgen voor mijn samsung note 4Heb een versie, maar krijg steeds een foutmelding bij installatie (ext4 fail)Heb nu een inbranded versie maar krijg de wallet n...

Abonnement afkopen lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Op 23 juni heb ik een formulier opgestuurd om het abonnement van mij en mijn vrouw per 13 augustus af te kopen. Op de site staat dat je dan binnen enkele werkdagen bericht krijgt. Afijn, op 1, ...

Emigratie Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb een jaar geleden als trouwe klant voor de zoveelste keer mijn abonnement verlengd bij Vodafone.Nu ga ik in September emigreren, voor zowel werk als privé. Wanneer ik de klantenservice bel ...

Telefoon al 2 weken geblokeerd Alleen-lezen Onopgelost

Geachte vodafone/lezer Na een sms gekregen te hebben van vodafone dat ik nog 3 dagen had om te betalen heb ik dat meteen gedaan,Ik kan zien dat de betaling is binnen gekomen (via My Vodafone) Maar ik ...

geblokeerd Alleen-lezen Onopgelost

GoeienmiddagIk probeer als sinds vrijdag te bellen maar elke keer na 20 minuten nog niemand aan de telefoon beetje jammer.. Ik heb een bericht van jullie gehad dat ik en rekening van 45 euro voor 10 j...

Geen netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds 2 uur geen netwerk verbinding. Ontvang wel smsjes met gemiste oproepen, maar ik kan niet bellen en/of gebeld worden? Is er storing ( omgeving landsmeer)

Where to find voicemail pin Alleen-lezen Onopgelost

I have a subscription to vodafone and have enabled my voicemail. But I don't know what is my pin? Where can If ind it and also set it up?

Nieuwe abonnementsvormen + delen data Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone, Jullie zijn ten eerste een top provider met een goede klanten service.Ik ben al jaren klant bij jullie, maar helaas zie ik dat jullie de creativiteit en innovatie van vroeger helemaal ...

Melding Vodafone Updates is gestopt - na installeren update S5 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi allen, Wellicht dat er al een topic over bestaat, sorry daarvoor! Heb geen tijd gehad om goed te zoeken en snap er eerlijk gezegd niet heel veel van. Ik heb afgelopen zaterdag een update gedaan vo...

Ontvangst bevestiging klachtenformulier en Chat steeds 'offline' Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb vandaag voor 18.00 een klachtenformulier verstuurd via de Vodafone website, maar heb geen ontvangstbevestiging ontvangen. Is dit gebruikelijk? Daarnaast probeer ik al 3 dagen lang via de...

Kan niet smsen vanuit Italië Alleen-lezen Onopgelost

Hi Vodafone,Momenteel geniet ik van mijn vakantie in Italië. Helaas kan ik om de een of andere reden niet smsen naar Nederland met mijn Iphone 6. Roaming dus maar aangezet om dit probleem op te lossen...

Blox combineren Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik heb het internet maximaal pakket-2 (10 GB) kan ik dit combineren met Blox dubbel internet?

Prepaid SIM card charge Alleen-lezen Onopgelost

hello, I bought my Vodafone sim in Hungary and I would like to ask if I can charge it with data (3G) in the Netherlands and use it there and in Germany ( with the same charge) or I need to charge it i...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen