Thijseh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet online verlegen terwijl abonnement 27-09 afloopt

Ik probeer mijn abonnement te verlegen online maar ik krijg de melding,
"Er is iets mis gegaan:
Sorry, je kunt je abonnement nog niet verlengen. Vanaf vier maanden voor de einddatum van je contract kun je je abonnement verlengen. Bekijk hier de einddatum van je contract. 

Wil je meer informatie over het verlengen van je abonnement? Neem dan contact op met onze Klantenservice via 0800-0200056."
Maar mijn abonnement loopt af op 27 september dus hoe kan ik mijn abonnement verlengen?
 
 
Thijs
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Thijseh, allereerst welkom op het forum. Soms kan het voorkomen dat het een dag later pas mogelijk is online te verlengen. Ik raad je aan het morgen of overmorgen even opnieuw te proberen. Indien het dan nog steeds niet werkt raad ik je aan voor een passend advies te bellen met onze collega's via 0800-0560. Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic