Bentesenders

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung galaxy s4 wifi probleem

Ik heb net 2 dagen geleden de telefoon gekocht en heb nu al een probleem met de wifi. Als ik thuisben pakt ie gewoon de verbinding kan ik ook het wachtwoord in toetsen en is ie ook gewoon verbonden alleen hij doet het niet. Als ik op internet probeer te gaan kan ie de pagina niet openen omdat ie niet is verbonden. Ik kan ook niks versturen via whatsapp facebook etc. Ik heb de dataverbinding al uitgezet maar dan werkt de wifi nogsteeds niet. Het kan niet aan de router liggen want die is net nieuw. Ik heb em ook al een paar keer uitgezet en aangezet maar dit werkt ook niet??
3 Reacties 3
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi Bentesenders, welkom op het forum! Een nieuwe router en een nieuw toestel, ook dat kan met elkaar botsen... Kun je aangeven welk merk en type router je hebt? Weet je of jouw toestel op een ander wifi-netwerk wel goed werkt?
Bentesenders
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De router is een sitecom. Huisgenoten van mij hebben ook een s3 en een samsung ace en die hebben geen problemen met wifi. Ik heb overal dit probleem waar ik ook ben.
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi Bente,

Wélke Sitecom gebruik je precies? Op het GoT forum kwam ik de volgende post tegen:


quote:Ghostface schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:27:
Tweakers,

de s4 is hier aangekomen , bijna alles gaat goed ....

3x locaties wifi gebruik : Sitecom 300N X3

1x Online , 2x Upc

van de ene upc , gebeurt er niet veel , wachtwoord is goed , alleen blijft staan ip adres vragen ! en na verloop van tijd een melding over langzaam internet , de s3 deed het goed op deze router

Router Sitecom 300N X3 (Upc) , deze staat bij familie , echter dezelfde Router thuis doet het wel

wat zie ik over t hoofd ?
Probleem opgelost , de update van de site van sitecom (versie 2.1) en nu maakt de s4 wel verbinding



Vul hier de productcode van je router in. Als je niet weet waar je deze code kan vinden, klik dan op het blauwe vraagtekentje op de site.


Groeten!



E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic