Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,282Oplossingen
  • 1,759Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

camera lens Galaxy S2 Alleen-lezen Onopgelost

Hai, Mijn camera lens is ernstig beschadigd met krasjes waardoor hij nu wazige foto`s maakt.Dom van mij...weet ik! maar goed.Kan ik deze ergens laten vervangen?Of kan ik dat zelf en waar koop je dan e...

Opzeg(termijn) Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone! Ik ben van plan om mijn abonnement op te zeggen. Ik ga niet zo zeuren als de rest over waarom en bla bla bla maar ik heb een vraag! Mijn abonnement loopt 28 augustus af.Als ik dan, zeg...

Huawei Ascend W1 Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik heb per vandaag 22-03-13 mijn via internet bestelde telefoon ontvangen, deze ziet er mooi uit en ik verwacht hier blij mee te zijn, helaas niet met de Prepait SIM kaart dit het namelijk niet...

Red en Passport Alleen-lezen Onopgelost

Op dit moment heb ik een Bel+Sms+Web Smart 100 abonnement, waarmee ik tot maximaal 60 dagen in het buitenland (in de "Vodafone Passportlanden") gebruik kan maken van mijn bundel.Ik kan echter nergens ...

Rekening. Alleen-lezen Onopgelost

De maandelijkse kosten van mijn abonnement werd vorige maand en deze maand terug gestorte op mijn rekening. Is er misschien iets fout gegaan in het systeem. Graag wil ik weten wat er aan de hand is.

Internet Blox Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik had 10euro opgewaardeert en ik had een webblox aangezet van 9,50 per maand op mijn blackberry en toen ik het had geactiveert kreeg ik een bericht dat het was geactiveert en kon ik dus interne...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen