Hi! Je krijgt wel echt fantastische reacties met informatie en pogingen om je te helpen zeg..
ik had notificaties op deze thread nog aan staan, en ik zie het leed, dus ik denk, laat ik maar komen helpen.
In principe is de storing verholpen, dus mogelijk bevindt dit zich nog in je cache.
Je hebt een Android. Werk ik al 15 jaar niet mee, dus ik hoop dat met wat algemene termen dat we goed op weg komen.
Waarschijnlijk gebruik je de chrome browser op je telefoon. Heb je al geprobeerd om hiervan de geschiedenis te verwijderen inclusief cookies etc.?
Waarschijnlijk heb je op android ook een app manager. Volgens mij kan ik mij herinneren dat je niet alleen een app kan verwijderen, maar ook de app inclusief alle bijbehorende gegevens.
Probeer anders eens met een app manager de app te verwijderen, die zijn vaak grondiger. Volgens mij zoiets als Android Advanced Task Manager. Volgens mij: instellingen > applicatie beheer > vind je applicatie. Dan heb je opslag beheer, of zoiets. Je hebt daar clear data / clear cache. Gebruik die opties. Verwijder daarna de app, en installeer hem opnieuw.
Heb je dan succes?
Zorg dat je browser volledig up to date is. Zorg ook dat de VodafoneZiggo app volledig up to date is.
Laat maar weten.