BdoubleU

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Kan niet inloggen vodafoneziggo app

Ik krijg deze melding als ik wil inloggen in de app:

www.vodafone.nl -

Additional security check is required

Ik zou dan een vakje moeten aanvinken dat ik geen robot ben. Maar dit vakje is nergens te zien. Resultaat is dat ik niet verder kom met de log in…

Iemand een oplossing ?

25 Reacties 25
henritimmermans

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

app opnieuw geïnstalleerd,  helpt niet

Galaxy S20 FE 5G, model:SM-G781B/DS

Versie One UI 5.1, Android versie 13

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 39Posts
  • 5Oplossingen
  • 5Likes

Op het screenshot hierboven zie je rechtsonderin een icoon om de pagina te vernieuwen @henritimmermans. Zou je dit eens willen proberen?

Ik heb een poging gedaan om het probleem te simuleren, maar er lijken geen problemen meer te zijn. We krijgen ook geen andere meldingen binnen. Ik hoor graag van je of het is gelukt. 🙂

henritimmermans

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik zie geen screenshot

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 39Posts
  • 5Oplossingen
  • 5Likes

dedennis69

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi! Je krijgt wel echt fantastische reacties met informatie en pogingen om je te helpen zeg.. 
ik had notificaties op deze thread nog aan staan, en ik zie het leed, dus ik denk, laat ik maar komen helpen. 

In principe is de storing verholpen, dus mogelijk bevindt dit zich nog in je cache. 
Je hebt een Android. Werk ik al 15 jaar niet mee, dus ik hoop dat met wat algemene termen dat we goed op weg komen. 

 

Waarschijnlijk gebruik je de chrome browser op je telefoon. Heb je al geprobeerd om hiervan de geschiedenis te verwijderen inclusief cookies etc.? 

Waarschijnlijk heb je op android ook een app manager. Volgens mij kan ik mij herinneren dat je niet alleen een app kan verwijderen, maar ook de app inclusief alle bijbehorende gegevens. 

Probeer anders eens met een app manager de app te verwijderen, die zijn vaak grondiger. Volgens mij zoiets als Android Advanced Task Manager. Volgens mij: instellingen > applicatie beheer > vind je applicatie. Dan heb je opslag beheer, of zoiets. Je hebt daar clear data / clear cache. Gebruik die opties. Verwijder daarna de app, en installeer hem opnieuw. 

Heb je dan succes? 

 

Zorg dat je browser volledig up to date is. Zorg ook dat de VodafoneZiggo app volledig up to date is. 

 

Laat maar weten. 

henritimmermans

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hartelijk dank, is opgelost

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic