sorry voor de late reactie!
Ik ben terug gegaan naar belcompany.
En daar zeiden ze dat ik moest kijken of het aan mijn sim-kaart lag.
Als het weer gebeurde moest ik kijken of ik vol bereik had.
Zoja, even kijken of gewoon 3G netwerk werkt (dus internetten)
Internet werkte wel goed.
Dus een week later ben ik weer terug gegaan naar de winkel.
En het lag dan niet aan de sim-kaart, maar waarschijnlijk aan de hardware.
Dus heb ik mijn gsm op laten sturen via Belcompany naar samsung.
En ik had hem binnen 3 dagen weer binnen.
Ze hebben een sofware update gedaan, en kalibratie.
En nou met verbazing was het weer hetzelfde probleem (zondag 29-1).
Dus, ik snap er echt niks meer van.
Dus nou kan ik vrijdag weer terug naar de shop.
Maar wat ik me ook bedenk misschien.
Ligt het niet aan een applicatie ofso?
Bijvoorbeeld whatsapp of iets anders?
PS. de simkaart in een andere telefoon werkt wel goed.
Want in die week dat ik die samsung niet had, moest ik natuurlijk een andere gsm hebben.
En daarbij werkte hij wel goed.