dantis

Liefhebber
  • 44Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes

Deblokkeer mijn abonnement

Geachte,
 
Gister had ik mijn abo even geblokeerd omdat ik me toestel was verloren, deze is inmiddels door een eerlijke vinder terug gebracht,
tijdens het blokeren stond ook dat vodafone een link stuurd naar me email dat klopt alleen als ik op de link druk krijg een pagina te zien oops is niet aanwezig,ook als ik my vodafone zit zie ik dat het abo geblokkeerd is maar kan de link op de pagina niet gebruiken.
 
3 Reacties 3
Lange

Stamgast
  • 83Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Hey dantis,
 
Vervelend! Maar ik weet dat ze dat hier op het forum niet doen.
 
Je zou Vodafone natuurlijk kunnen e-mailen of bellen met een andere telefoon op 06 54 500 110
 
Hoop dat het ondertussen gelukt is.
 
Groetjes,
aahouwaart

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Deblokkeren gaat bij Vodafone inderdaad niet zo eenvoudig als wordt vermeld in de e-mail. De link komt uit op een niet bestaande pagina en als je gewoon handmatig wilt inloggen dan werkt je wachtwoord niet meer! - Als je het wachtwoord te vaak intoetst dan moet je vervolgens een kwartier wachten.
 
Ieder nadeel heeft ook een voordeel: Je kunt je grieven even kwijt op het forum. Ik heb me dus gelijk even aangemeld en ik zie inmiddels dat het kwartier bijna voorbij is... Allemaal de hartelijke groeten en succes met Vodafone!
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Geen verdere reacties, slotje
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic