Corine86

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet bellen sinds vanochtend

Hallo
Ik heb sinds vanmorgen de melding simkaart niet geregistreerd. Ik kan nu niks meer niet bellen niet gebeld worden. Ik heb al geprobeerd om me simkaart er opnieuw in te doen maar helaas dit heeft niet geholpen. Wie kan mij helpen ?
Aaangezien ik ook niet kan bellen met Vodafone en vandaag echt niet naar een winkel kan

Groeten
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Corine86
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Steven
Bbedankt voor het antwoorden. We weten al wat het probleem is maar toch bedankt

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes
Hoi Corine86

Welkom op de Community!
Heb je de mogelijkheid om een werkende simkaart te testen in je telefoon en jouw simkaart in een ander type en merk toestel te stoppen? Hiermee kun je uitsluiten waaraan het ligt.
Daarnaast is natuurlijk van belang dat er geen blokkade op staat. Dit kun je controleren in My Vodafone (website) en zorg er tevens voor dat de facturen voldaan zijn.
Ik raad je ook aan om de Network check eens te doorlopen.
Corine86
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Steven
Bbedankt voor het antwoorden. We weten al wat het probleem is maar toch bedankt
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes
Wat is het precies geweest Corine86? Dan weten we dat voor de volgende klant die ook last heeft van dit issue.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Geen reactie meer, topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic