Eliiske

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Van prepaid naar sim only en van standaard simkaart naar nanosim

Hallo,

Ik ben vrijdagmiddag naar een vodafonewinkel geweest om prepaid om te zetten naar een sim only abonnement met nummerbehoud (vodafone naar vodafone). Ik had los hiervan eerder een nieuwe mobiel aangeschaft. Hiervoor moest ik een andere simkaart hebben (standaard naar nano). Contract voor abonnement heb ik direct via email ontvangen en de nieuwe simkaart kreeg ik mee naar huis. Volgens een sms was het nummerbehoud goedgekeurd en zou ik snel bericht krijgen over het activeren van de nieuwe simkaart. Volgens de medewerker kon dit max. 48 uur duren. Ik heb echter nog steeds niets gehoord over activatie. Heeft iemand hier een verklaring voor?

Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Eliiske
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het kan zijn dat het vandaag allemaal geregeld gaat worden want op zondag gebeurd er niet zoveel bij Vodafone. Dat had de verkoper je ook wel kunnen melden. Denk dus dat het vandaag gebeurd en mocht je er nog vragen hebben, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone of doe dit door een chat te starten. Dan kan je gelijk vragen wanneer ze deze omzetten.

Maar het zal vandaag wel goed komen 😉
Succes in ieder geval en welkom bij de Sim Only Club 😛

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Eliiske
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het kan zijn dat het vandaag allemaal geregeld gaat worden want op zondag gebeurd er niet zoveel bij Vodafone. Dat had de verkoper je ook wel kunnen melden. Denk dus dat het vandaag gebeurd en mocht je er nog vragen hebben, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone of doe dit door een chat te starten. Dan kan je gelijk vragen wanneer ze deze omzetten.

Maar het zal vandaag wel goed komen 😉
Succes in ieder geval en welkom bij de Sim Only Club 😛
Eliiske
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy wrote:
Hoi Eliiske
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het kan zijn dat het vandaag allemaal geregeld gaat worden want op zondag gebeurd er niet zoveel bij Vodafone. Dat had de verkoper je ook wel kunnen melden. Denk dus dat het vandaag gebeurd en mocht je er nog vragen hebben, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone of doe dit door een chat te starten. Dan kan je gelijk vragen wanneer ze deze omzetten.

Maar het zal vandaag wel goed komen 😉
Succes in ieder geval en welkom bij de Sim Only Club 😛


Energieboy Bedankt voor je reactie!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels gelukt Eliiske?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic