Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone,
Mogelijk zit er nog een verschil in de APN-instellingen. Je toestel herkent normaal de simkaart en de bijbehorende instellingen, maar mogelijk gaat het met de combinatie niet goed. Ik raad je aan om als APN zowel office.vodafone.nl als live.vodafone.com te proberen. Als gebruikersnaam en wachtwoord kun je vodafone gebruiken.
Je hebt een Vodafone abonnement en zegt dat als je in Nederland op een plek bent waar je slecht bereik hebt, dat je dan geen KPN kan registreren. Maar dat is toch logisch?! Je hebt een Vodafone SIM-kaart en die kan je niet op KPN aansluiten, dat zal natuurlijk nooit werken. Als je een vervelende ervaring ontdekt bij Vodafone, en je hebt dit vaker op deze plek, dan kan je dit
melden.
En over je laatste opmerking kan ik alleen maar zeggen dat als je daar een goed gevoel bij hebt, wat kan je tegen houden? Als je daar meer een beter gevoel bij hebt en je man is er tevreden mee, dan zou ik het zeker doen. Ook al is het natuurlijk wel jammer als je overstapt, maar dit recht heb je
😉 - Bedenk wel, het gras is altijd groener bij de buren (heb zelf Simpel gehad en was blij dat ik mijn contract kon stoppen door bewijzen dat ik op mijn werk nagenoeg geen bereik had en er snel vanaf wilde).
Ik maak geen reclame voor Vodafone want daar heb ik geen abonnement bij.