Chasin

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan geen abonnement toevoegen aan MyVodafone.

Beste Vodafone,

Ik probeer een nummer toe te voegen aan mijn vodafone, maar deze geeft de melding :
"Het mobiele nummer dat je hebt ingevuld is niet bekend. Controleer het nummer en probeer het opnieuw."

Dit terwijl het nummer 100% correct is en ik de SMS code ook daadwerkelijk aan krijg.

Heb het al diverse malen geprobeerd op een tijdspanne van 4 weken.

Graag een oplossing!

Mvg,

Chasin
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Ik raad u aan om hiervoor contact op te nemen morgen met de klantenservice afdeling smartphone crew. Zij kunnen u hiermee verder helpen. Helaas vanuit hier is dat niet mogelijk omdat wij niet in de systemen van Vodafone kunnen. Werkt het dan nog dan dienen zij een case in te schieten voor de technische dienst hiervoor. Zij gaan het dan oplossen voor u.
Het enige wat u eventueel nog kunt proberen is de cookies te verwijderen of eventueel een andere browser.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes


Probeer je een abonnement toe te voegen aan een bestaand account van een abonnement? Of aan een prepaid account/zakelijk account?

Edit: geen reactie meer dus topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic