Ik overweeg om mijn lopende toestellening vervroegd af te lossen. Scheelt weer een regeltje bij de BKR, en scheelt weer wat per maand.
Echter, in mijn My Vodafone profiel staan blijkbaar wat vreemde persoonsgegevens, die ik zelf niet kan aanpassen.
Wanneer ik inlog krijg ik bovenaan al de begroeting "Goedemorgen ACT_DELhfgcfchcb!"
Ik kan je zeggen, op mijn paspoort heet ik geen "ACT_DELhfgcfchcb"...
Ook op de pagina voor het aanvragen van het aflosbedrag staan weer die rare gegevens, en die kun je daar niet aanpassen. (vakjes grijs)
Aangezien op die pagina het klantnummer, e-mail en mobiel nummer wel kloppen dacht ik het zal wel, maar helaas accepteert ie die gegevens ook niet.
Ik zie nergens waar ik dat zou kunnen aanpassen. De gegevens onder profiel-contactgegevens (post- en factuuradres) zijn gewoon in orde; op mijn facturen staat gewoon mijn naam en adres correct.
Iemand enig idee hoe dat aan te passen? Of kan Vodafone dat alleen zelf? (En in dat laatste geval het verzoek aan een meelezende VF-er, zou je eens voor me kunnen kijken?)