Dennisz

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan een telefoon na diefstal door Vodafone worden getraceerd?

Mijn telefoon (met prepaid kaart) werd op 2 weken terug gestolen. Toen stond er nog voldoende beltegoed op.
Kan Vodafone ook nagaan of er ondertussen nog gebruik is gemaakt van mijn nummer en zo ja mag men belgegevens aan mij of de politie doorgeven?

Ik heb inmiddels mijn nummer moeten laten overzetten naar een nieuwe provider omdat ik bij Vodafone teveel moest betalen voor een nieuwe simkaart.
2 Reacties 2
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Dennisz ,

als jij je nummer naar een andere simkaart laat overzetten wordt je oude simkaart inactief. dus daar kan vervolgens niet meer mee gebeld worden...

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @Dennisz

Ik heb de titel van je topic aangepast zodat het voor iedereen overzichtelijk is waar je topic over gaat.

Om antwoord te geven op je vraag of wij je telefoon kunnen traceren: Nee, helaas niet. Die gegevens mogen wij namelijk niet doorgeven aan de klant. Ik raad je daarom ook om gebruik te maken van apps die op je telefoon kunnen worden geïnstalleerd. Denk hierbij aan Vodafone Mobile Protect of Find My iPhone op een iPhone. Zo zijn er ook apps die op een Android toestel kunnen worden geïnstalleerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic