luitjes

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan R201 Firmware Updater Tool niet te pakken krijgen op de Vodadone site

Al een paar dagen probeer ik met de volgende link: https://www.business.vodafone.com/site/bus/public/enuk/support/10_productsupport/wi_fi_devices/r201/... de R201 Formware Updates Tool te downloaden, maar ik kom niet voorbij dat Captcha scherm. Ik heb gewisseld van browsertype, internet aansluiting en PC/Tablet, maar het resultaat blijft hetzelfde. Ik heb begin deze week hierover gechat met een support medewerker van Vodafone, maar het probleem lijkt nog niet opgelost.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi Rende,

Je kunt via deze site de laatste update van de R201 terugvinden. Om deze te zien klik je op 'Firmware downloads - MiFi R201'.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé luitjes,

Wat onhandig zeg! Kun je aangeven wat er tijdens de chat is aangegeven dat het probleem zou moeten oplossen? Dan kunnen we nagaan wat er nog meer mogelijk is.
luitjes
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas heb ik de chat sessie niet opgeslagen, maar de respons was dat deze kwestie zou worden opgenomen met de medewerkers die de site beheerden. Dit is nu alleen week geleden en ik kom nog steeds niet langs dat beveiligingsscherm. Volgens mij is er niets aan de site gewijzigd.
 
Het symptoom van de fout op de site is als volgt: Ik klok op de download firmware link, er volgt een popup scherm met daarin een plaatje met letters er doorheen, steeds 5 tekens. Maar al wat ik intik, het antwoord blijft steeds hetzelfde:
 
Downloads
Unfortunately, the characters you entered are incorrect. Please try again.
 
In order to complete the requested download, please enter the characters as you see them below.
Please type the word appearing in the picture.
 
Rende
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi Rende,

Je kunt via deze site de laatste update van de R201 terugvinden. Om deze te zien klik je op 'Firmware downloads - MiFi R201'.

luitjes
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de link, de upgrade is inmiddels ook geslaagd!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic