Koenpostma1991

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

KLACHT: data-tegoed geen juiste weergave

Hallo Vodafone,

Op 19-04-2014 jl. heb ik contact gezocht met de Vodafone klantenservice via Facebook. Hierin heb ik mijn probleem uitgelegd, te weten:

Ik heb een abonnement bij jullie en sinds de update in de Vodafone-app van de splitsing van de data-bundels klopt hierin iets niet. Wanneer ik naar mijn data bundels kijk in My Vodafone app (iPhone) zie ik de volgende data bundels: - Data tegoed (200 MB ) - Gratis 300 MB Extra - Multisim 2e aansluiting. Echter is er in mijn abonnement sprake van TWEE multisim aansluitingen.Van mijn eerste multi-sim aansluiting kan ik dus ook niet mijn datategoed zien.

Op de site, bij mijn tegoed, is er wel sprake van twee multisim aansluitingen, maar daarin heb ik een starttegoed staan van 200 MB (Voor beide sims), daarna staat gebruikt 0 MB, tegoed 0 MB.
Dit is naar mijn mening ook niet correct.

Daarnaast kan ik dus gedurende de maanden niet inzien wat mijn bundeltegoed is, aangezien er sprake is van verschillende informatie op de app en mijn tegoed via de site.


Mijn contact met de medewerkers van de klantenservice (via Facebook) loopt nu ondertussen al sinds 19-04-2014. Hierbij is aangegeven dat dit probleem zou zijn opgelost per de eerste van de maand (mei 2014)!!
Hierbij heb ik verscheidene referenties gekregen t.b.v. mijn klacht.


  • Op 01-05-2014 is er aangegeven dat er een klacht is ingediend bij de technici van Vodafone (referentie SF 00103816 / CC 102084765)

  • Op 15-05-2014 zegt een medewerker van de klantenservice via Facebook (Robbie) dat er op 08-05-2014 een case hiervan is aangemaakt.


  • Op 22-05-2014 is het probleem nog steeds niet opgelost en wordt ik geadviseerd (door Vodafone) om een datateller te installeren. Dit vind ik ronduit slecht. Waarom zou ik anders een app EN een site hebben om mijn tegoed weer te geven?


  • Op 27-05-2014 nogmaals de status van dit probleem opgevraagd en hier op 28-05-2014 een antwoord ontvangen. Ook hierbij heb ik een referentie ontvangen, weer een andere: "SF 00104799 | CC 102958901"


  • Op 02-06-2014 heb ik opnieuw de status opgevraagd aangezien er een update is geweest met de My-Vodafone app. Dit probleem speelt ondertussen al ruim 6 weken. Er wordt aangegeven dat er op 28-05-2014 een case is aangemaakt door een collega van de klantenservice (Facebook) met referentie: SF 00104799 | CC 102958901.

Ik loop dus nu met 2 referenties bij de technici, nog steeds geen vorderingen met betrekking tot mijn tegoed en kan op geen moment vertrouwen op wat mijn tegoed is voor zowel mijn tegoed opvragen via Internet als via de App.

Ik vind het gewoonweg slecht dat er telkens maar gezegd wordt dat jullie het probleem aanpakken en aanmelden bij de technici. Jullie geven aan dat dit dagelijk gecheckt wordt, maar tot op heden zie ik niets gebeuren, geen vooruitgang, geen updates, helemaal niets.

Ik had verwacht dat er met deze "24/7 service" het snel opgelost zou zijn, maar niets blijkt minder waar...

Mvg,

Koen
47 Reacties 47
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ik heb alle vragen rondom de dataweergave in My Vodafone bij elkaar gevoegd. Lees allemaal even door wat er tot nu toe is gezegd. Dan wordt alles hopelijk een beetje duidelijker.
Het komt erop neer dat je het beste even contact kunt zoeken met de klantenservice. Zij kijken voor je na wat er is gebeurd.
Indirahcb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Ik heb nu precies een maand en 3 dagen een nieuw abonnement met 1 GB aan internet. Alleen nu kan ik nog steeds niet mijn mb overzicht zien hoeveel ik heb verbruikt.
Erg vervelend en ik wil graag dat het word opgelost..
Rowan123

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
ja die heb ik dus uitgezet toen ik in de vodafone winkel was en mijn blox van €10,- heb geactiveerd.. Dan lijkt mij dat ik €110 extra zou moeten betalen ipv dik €200..
jrwalker

Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
Hallo mij naam is Joop is heb vorige maand doorgegeven dat bij mij het data-tegoed ook niet klopt. Nog steeds heb ik geen reactie gehad van Vodafone. Kennelijk ben ik niet de enige met deze klacht. Deze maand klopt de te-goed data opnieuw niet.. Gaarne een oplossing voor dit probleem.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @jrwalker ,
Een kort en vreemd berichtje. Er zijn een aantal klanten waarbij de weergave van je tegoed niet 100% klopt. Als je hierover belt, vindt alle communicatie gelijk in dat gesprek plaats. Je krijgt er niet nog eens een reactie. We lossen het dan intern op. Ik weet dus niet welke reactie er nog op zich laat wachten:@. 1 Telefoontje en het is geregeld, probeer anders ook eens onze 24/7 chat. De collega's hebben ook toegang tot alle systemen en helpen je graag verder.
Ontevreden123

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Per,

Jou berichtje klopt niet.
Als je belt geven ze aan te 'onderzoeken' of jij bij die bepaalde groep hoort waar de software niet klopt.
Ik heb aan de telefoon mijn emailadres moeten doorgeven om een reactie te ontvangen of dus mijn buitenbundel kosten terug krijg....

De chat waarnaar je verwijst is nutteloos.
Zie al 3 dagen lang op verschillende tijdstippen deze melding..

''Chat

Het is erg druk. Op dit moment is er niemand vrij om met je te chatten.

En nee het heeft niets met cookies te maken etc. Heb het op verschillende pc's en laptops geprobeerd.
Hoop dat jullie hier wat aan doen !
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Het probleem wordt sowieso onderzocht en zoals je wellicht ook gezien hebt hebben we nu hier ook een algemeen topic over geopend. Dat is dit topic: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/Vodafone-crediteert-proactief-onterechte-buitenbundelkos...

Individuele klachten kunnen we via het forum minder goed oppakken helaas, onze collega's bij de klantenservice zijn daar wel goed voor toegerust. Individuele gevallen moeten we daarom vragen contact met de klantenservice op te nemen.

Daarnaast is het overzichtelijker als we alle klachten over dit onderwerp verder in één topic afhandelen. Ik sluit daarom dit topic bij deze. Mochten jullie nog algemene opmerkingen hebben dan zijn die uiteraard wel gewoon welkom. Plaats ze dan aub in het topic waar ik hierboven naar link 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic