Hallo Vodafone,
Op 19-04-2014 jl. heb ik contact gezocht met de Vodafone klantenservice via Facebook. Hierin heb ik mijn probleem uitgelegd, te weten:
Ik heb een abonnement bij jullie en sinds de update in de Vodafone-app van de splitsing van de data-bundels klopt hierin iets niet. Wanneer ik naar mijn data bundels kijk in My Vodafone app (iPhone) zie ik de volgende data bundels: - Data tegoed (200 MB ) - Gratis 300 MB Extra - Multisim 2e aansluiting. Echter is er in mijn abonnement sprake van TWEE multisim aansluitingen.Van mijn eerste multi-sim aansluiting kan ik dus ook niet mijn datategoed zien.
Op de site, bij mijn tegoed, is er wel sprake van twee multisim aansluitingen, maar daarin heb ik een starttegoed staan van 200 MB (Voor beide sims), daarna staat gebruikt 0 MB, tegoed 0 MB.
Dit is naar mijn mening ook niet correct.
Daarnaast kan ik dus gedurende de maanden niet inzien wat mijn bundeltegoed is, aangezien er sprake is van verschillende informatie op de app en mijn tegoed via de site.
Mijn contact met de medewerkers van de klantenservice (via Facebook) loopt nu ondertussen al sinds 19-04-2014. Hierbij is aangegeven dat dit probleem zou zijn opgelost per de eerste van de maand (mei 2014)!!
Hierbij heb ik verscheidene referenties gekregen t.b.v. mijn klacht.
- Op 01-05-2014 is er aangegeven dat er een klacht is ingediend bij de technici van Vodafone (referentie SF 00103816 / CC 102084765)
- Op 15-05-2014 zegt een medewerker van de klantenservice via Facebook (Robbie) dat er op 08-05-2014 een case hiervan is aangemaakt.
- Op 22-05-2014 is het probleem nog steeds niet opgelost en wordt ik geadviseerd (door Vodafone) om een datateller te installeren. Dit vind ik ronduit slecht. Waarom zou ik anders een app EN een site hebben om mijn tegoed weer te geven?
- Op 27-05-2014 nogmaals de status van dit probleem opgevraagd en hier op 28-05-2014 een antwoord ontvangen. Ook hierbij heb ik een referentie ontvangen, weer een andere: "SF 00104799 | CC 102958901"
- Op 02-06-2014 heb ik opnieuw de status opgevraagd aangezien er een update is geweest met de My-Vodafone app. Dit probleem speelt ondertussen al ruim 6 weken. Er wordt aangegeven dat er op 28-05-2014 een case is aangemaakt door een collega van de klantenservice (Facebook) met referentie: SF 00104799 | CC 102958901.
Ik loop dus nu met 2 referenties bij de technici, nog steeds geen vorderingen met betrekking tot mijn tegoed en kan op geen moment vertrouwen op wat mijn tegoed is voor zowel mijn tegoed opvragen via Internet als via de App.
Ik vind het gewoonweg slecht dat er telkens maar gezegd wordt dat jullie het probleem aanpakken en aanmelden bij de technici. Jullie geven aan dat dit dagelijk gecheckt wordt, maar tot op heden zie ik niets gebeuren, geen vooruitgang, geen updates, helemaal niets.
Ik had verwacht dat er met deze "24/7 service" het snel opgelost zou zijn, maar niets blijkt minder waar...
Mvg,
Koen