Alle klanten die een abonnement hebben gaan over naar een nieuwe versie van My Vodafone (app). Om je een handje te helpen vonden wij het een goed idee om een handleiding voor jullie te maken, zodat je snel en makkelijk door de installatie heen bent!
Op het moment dat je inlogt in My Vodafone of de app, moet je eerst je gebruikersnaam veranderen. Voortaan log je namelijk in met een zelf gekozen e-mailadres in plaats van je mobiele nummer. Zodra je bent ingelogd, kun je het vernieuwde My Vodafone gebruiken en bekijken.
Het kan zijn dat de informatie over je tegoed en verbruik enkele dagen nog niet actueel is in My Vodafone en de My Vodafone App. Kijk bij je tegoed en verbruik altijd naar het tijdstip wanneer dit voor het laatst is bijgewerkt.
Heb je problemen bij het inloggen in My Vodafone of de My Vodafone App? Volg dan eerst de instructies op
onze website.
Extra hulp bij gebruik van de nieuwe My Vodafone app
Krijg je de melding: "Het e-mailadres is niet geldig" bij Android of “Het is niet gelukt om verbinding te maken. Probeer het later nog eens.” bij iOS? Controleer dan of er geen spatie voor, in of achter je e-mailadres is geplaatst. Sommige telefoons plaatsen automatisch een spatie achter je e-mailadres.
Bij Windows Phone kun je de app nadat je nummer is vernieuwd helaas niet gebruiken. Houd hiervoor
dit topic in de gaten.
Zo! Hopelijk kun je hiermee uit de voeten. Hebben de instructies geholpen om je account succesvol om te zetten? We zijn benieuwd naar jouw bevindingen.