Hi
@Harrie12345 ,
@NetwerkFreak , ik denk dat er een aantal termen door elkaar lopen die voor wat verwarring zorgen
🙂 Een nummer overdragen kan opzich gewoon, maar er zijn inderdaad wat voorwaarden bij.
Een particulier abonnement is in onze administratie als volgt geregistreerd
- Je hebt een klantnummer (een account)
- Onder een klantnummer vallen één of meerdere abonnementen. Bij elk abonnement hoort een apart contract en mobiel nummer
- De eigenaar van het klantnummer/account is voor alle individuele abonnementen de contractant.
Als ik het goed begrijp heb je dus als vader één klantnummer waaronder de abonnementen van de familie vallen.
Als je dat wilt, dan kun je de individuele contracten overdragen naar iemand anders. Die ander krijgt dan zijn eigen klantnummer en wordt de nieuwe contractant voor dat abonnement en mobiele nummer
De voorwaarden daarbij zijn:
- Degene aan wie je het contract over wilt dragen moet bij ons een abonnement mogen nemen (bv 18 jaar zijn)
- Diegene moet het contract één op één overnemen. Hij krijgt het dus zoals het was qua loopduur, kortingen, etcetera.
Opzich is het heel simpel: kwestie van dit
formulier invullen en opsturenOp die manier worden de kinderen de contractant voor hun eigen abonnementen, krijgen zelf het beheer er over en mogen ze ook zelf de rekening betalen (
😉 ).