davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

Je contract overdragen

Het lukt maar niet,ik heb 2 abonnementen op mijn naam en 1 is van mijn zoon,hij verdiend nu zelf en wil ook uit privacy oogpunt het abonnement nu op zijn naam hebben staan en zelf betalen, in juli dit jaar formulieren ingevuld met alle benodigde dokumenten,kreeg ik een mail er zou een email adres vergeten te vermelden zijn. werd niet op het formulier gevraagd moest ik alles weer opnieuw opsturen zou er later weer iets niet goed zijn, gebeld het werd in orde gemaakt vorige maand nog niet overgedragen weer gebeld diverse keren doorverbonden het beste werd beloofde door de medewerken maar weer niet verwerkt. Ik geeft het op. Wil Vodafone graag dat ik en mijn zoon naar een andere aanbieder gaan?Trouwens ik had 3 ook 1 van mijn dochter het is nu wel gelukt dat ze zelf kan betalen en de rekening inzien maar staat boekhoudkundig nog op mijn naam zeker WEER een berg formulieren invullen. IK GEEF HET OP
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
BartS , het is natuurlijk niet fijn dat het overdragen van je contract niet lukt. Helaas ben je nu echter ook niet op de juiste plek hiervoor. Zie ook onze huisregels. Het forum is bedoeld voor en door onze gebruikers en andere gebruikers kunnen je hier helaas niet bij helpen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic