Ik vrees dat ik mezelf in de nesten heb gewerkt maar kom er niet meer uit en hoop op tips!
Goed, ik vind het bloedje irritant dat mijn iphone gaat synchroniseren met itunes en een reservekopie gaat maken telkens als ik zelf iets nieuws erop wil zetten met itunes. Duurt me allemaal veel te lang!
Dus heb ik het automatisch synchroniseren uitgezet via de instructies op de iphoneclub site (
http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips/itunes/automatisch-synchroniseren-van-iphone-met-itunes-voorkom...) namelijk: Wacht tot de iPhone in de linker balk van iTunes verschijnt, ga naar het scherm Samenvatting en vink aan dat iTunes niet automatisch moet starten als je de iPhone aansluit.
Maar als ik nu mijn iphone aan de pc hang kan itunes hem helemaal niet vinden (krijg de melding: itunes kan de aangesloten iphone niet identificeren sluit hem opnieuw aan en probeer het nogmaals). Hoe kan ik dit oplossen (opnieuw aansluiten werkt niet) want nu kan ik dus ook geen nieuwe files erop zetten en dat is niet de bedoeling.. Ik wilde alleen het automatisch synchroniseren maar uitzetten!
BVD!!