Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,279Oplossingen
  • 1,749Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Informatie over Blox Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben al vele jaren klant van Vodafone. Ging altijd goed, tot dat ik vorige maand op vakantie ging en dacht, kom, ik neem en paar Blox om voordeliger uit te zijn in het buitenland. En toen werd me du...

Verlengen Alleen-lezen Opgelost

Mijn abonnement veloopt op 30 September, hoeveel maanden van te voren kan ik nou mijn abonnement verlegen, ik wordt hellemaal niet op de hoogte gehouden. Is het nou 4 maanden, zoals het aangegeven sta...

VMB Error Windows VISTA/7 Alleen-lezen Onopgelost

Hey! Vodafone Mobile Broadband geeft telkens een error aan wanneer mijn pc/laptop opstart.Dit is de error die tevoorschijn komt:[img][/img] De medewerkers draaien op het moment nog Windows XP en daar ...

internet extra Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, gisteren is mijn nieuwe abbo ingegaan,nu kijk ik bij de blox en kan ik buiten mijn bb internet ook nog voor 0,00 50 mb blox aanzetten?Klopt dit,ik wou het aanzetten maar denk vraag eerst ff,of he...

Galaxy note probleem Alleen-lezen Onopgelost

Na maanden geduld heb ik dan eindelijk de Note ontvangen. Ik heb eindelijk de telefoon een beetje door en dan kom ik een probleem tegen. Als ik bijvoorbeeld wat teken of schrijf dan gaat het op bijna ...

Beltegoed klopt niet. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik ben sinds 3 weken overgestapt naar Vodafone, maar het is me nog niet helemaal duidelijk hoe het werkt met beltegoed.Ik heb voor 2 weken 7,95 beltegoed ontvangen, maar nu is de nieuwe maand be...

geen internet meer op BB Alleen-lezen Onopgelost

Hey, ik heb sinds de afgelopen 3 weken geen internet meer op mijn mobiel buitenshuis... wifi werkt wel gewoon. Dit is begonnen na de vodafone storing en mijn BB Blox staat geactiveerd en was laatst no...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen