YMV

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Is het mogelijk om de incassodatum te wijzigen?

Ik zou heel graag de incassodatum wijzigen naar de 24ste als dit mogelijk is. Kan dit? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @YMV, goedemorgen en welkom hier!

Het is zeker mogelijk om de incassodatum voor je aan te passen. Bij deze heb ik het verzoek voor je in orde gemaakt. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 24e van de maand zijn. De incassodatum is altijd rond een bepaalde datum (en geen vaste datum) i.v.m. weekenden en feestdagen! 

Alvast een fijn weekend gewenst! 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
xJBx

Gedreven Raadgever
  • 139Posts
  • 8Oplossingen
  • 43Likes

Ja dat kan.

Een Vodafone medewerker komt binnen kort langs om dit te regelen.

Zorg in de tussen tijd even dat je persoonlijke informatie in je profielinstellingen staan, dan weet de Vodafone medewerker wie u bent en dan kunnen ze meteen aan de slag voor je. Je kunt HIER je informatie invullen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @YMV, goedemorgen en welkom hier!

Het is zeker mogelijk om de incassodatum voor je aan te passen. Bij deze heb ik het verzoek voor je in orde gemaakt. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 24e van de maand zijn. De incassodatum is altijd rond een bepaalde datum (en geen vaste datum) i.v.m. weekenden en feestdagen! 

Alvast een fijn weekend gewenst! 🙂

YMV
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dus ik hoef verder niets te doen nu, dit gaat automatisch over naar de nieuwe datum? 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Jij hoeft inderdaad niks verder te doen @YMV. Ik heb het verzoek voor je in orde gemaakt en zoals aangegeven zullen de volgende 2 facturen nog wel rond de oude datum worden afgeschreven, maar daarna vind de incasso plaats rond de 24e van de maand.

YMV
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oke bedankt

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic