eelco74

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Is abonnement verlengen met iets oudere smartphone mogelijk?

ben al jaren vaste klant. laatste jaren alleen sim only. 

maar heb nieuwe gsm nodig.   maandlasten max 25 euro en hooguit paar tientjes bijbetaling.

 

is het mogelij om 2 jarig abonnement af te sluiten op bijv. samsung s8  op de website zie ik dat niet bij andere 

gsm aanbieders met vodafone netwerk wel helaas. 

 

groet

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @eelco74 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als een toestel niet op de website van Vodafone staat dan kan je er vanuit gaan dat deze niet meer bij Vodafone te koop is. Je moet ook een wat ouder toestel en op de website zijn eigenlijk alleen de meest recente toestellen te koop. Je zou eens langs een Vodafone winkel kunnen gaan maar je kan natuurlijk ook gewoon, zoals je zelf al zegt, via een andere website dit toestel kopen en dan een nieuwe abonnement afsluiten via Vodafone.

Op de meeste websites kan je aangeven dat je al klant bent en dan kan je dat toestel er bij nemen. Via die websites zie je dan ook wat je extra moet betalen voor je toestel en wat een huidige abonnement kost. BV via belsimpel zie ik dat het nog mogelijk maar hou wel rekening dat het toestel al wat ouder is en dat je met een nieuw toestel meer veiligheid en zekerheid hebt, en langer mee kan gaan, dan wanneer je een ouder toestel koopt! 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @eelco74 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als een toestel niet op de website van Vodafone staat dan kan je er vanuit gaan dat deze niet meer bij Vodafone te koop is. Je moet ook een wat ouder toestel en op de website zijn eigenlijk alleen de meest recente toestellen te koop. Je zou eens langs een Vodafone winkel kunnen gaan maar je kan natuurlijk ook gewoon, zoals je zelf al zegt, via een andere website dit toestel kopen en dan een nieuwe abonnement afsluiten via Vodafone.

Op de meeste websites kan je aangeven dat je al klant bent en dan kan je dat toestel er bij nemen. Via die websites zie je dan ook wat je extra moet betalen voor je toestel en wat een huidige abonnement kost. BV via belsimpel zie ik dat het nog mogelijk maar hou wel rekening dat het toestel al wat ouder is en dat je met een nieuw toestel meer veiligheid en zekerheid hebt, en langer mee kan gaan, dan wanneer je een ouder toestel koopt! 

eelco74
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

wordt dus overstappen jammer 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
eelco74 wrote:

wordt dus overstappen jammer 

Je kan ook overstappen en gewoon bij Vodafone blijven. Dat is geen probleem hoor. ?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @eelco74 . Welkom hier! 

De Samsung galaxy S8 is inderdaad niet meer rechtstreeks bij ons verkrijgbaar in een abonnement. Misschien is de Samsung Galaxy A71 iets voor je? (ik noem maar wat. De keuze voor het toestel is natuurlijk volledig aan jou) 

 

Mijn moeder en zus hebben toevallig kort geleden beide deze besteld (en hadden beide hiervoor een Samsung Galaxy S7) en zijn enorm tevreden met het toestel. 

Ik stuur je even een mailtje met een overzicht van de abonnementen/toestellen zodat je kunt kijken waar je precies uit kunt kiezen. Als je via die link besteld is het abonnement nog iets goedkoper ook ^^. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic