cerielverschoor

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone

Bij deze start ik het onvermijdelijke "iPhone bij Vodafone" topic. Sinds de komst van de iPhone 3G is T-Mobile de enige officiële aanbieder van de iPhone binnen Nederland. Ik laat de webshops hier achterwege, de aanbiedingen daar staan los van Vodafone.Ik zou het van harte toe juichen wanneer Vodafone de iPhone (ook) zou gaan voeren.
Op dit moment is de iPhone via de officiële weg (leen)kopen i.c.m. een abonnement geen optie voor mij. T-mobile heeft geen goede reputatie betreft dekking. Bij mij in de omgeving heb je bijvoorbeeld bijna geen 3G bereik en soms zelfs geen simpele gsm verbinding.
Ik ben er hierdoor op aangewezen een iPhone te kopen in het grijze circuit, wat zo zijn nadelen heeft. Bijvoorbeeld geen garantie bij Apple. T-Mobile als tussenpersoon kan mij namelijk niet helpen, doordat ik geen klant van hen ben. (Ook niet i.c.m aankoopbon etc.) Ik zou best een abonnement willen afsluiten voor 2 jaar, zodra het netwerk betrouwbaar te noemen is. Ik zit nu bij Telfort (KPN) en dat bevalt uitstekend, overal bereik, veelal binnen ook 3G dekking.
Ik heb het gevoel dat T-Mobile enorm veel iPhone abonnees weg zal zien lopen, i.v.m. bereik, wanneer Vodafone of KPN de iPhone zou gaan aanbieden. Dit topic is dan ook niet alleen een lofzang aan Vodafone, maar ik denk dat uit de reacties die op dit topic gaan volgen duidelijk zal worden dat er kansen liggen voor Vodafone. Niet alleen nieuwe klanten, maar ook veel mensen die overstappen van T-Mobile. (Voorwaarde daarvoor is natuurlijk wel dat jullie de community zo weten te managen dat er genoeg actieve leden over blijven )
Het lijkt mij interessant om te horen hoe anderen hier over denken.

p.s. ik begrijp dat er mensen zijn die geen iPhone nodig hebben, aan die mensen is dit topic dan ook niet gericht. Als je blij bent met een N900, Nexus One of Sony X10 is dat ook prima!
26 Reacties 26
eriks

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De iPhone momenteel bij meerdere partijen af te nemen met een Vodafone abonnement. Het gaat om iPhone's (simlockvrij) die ingevoerd zijn - veelal uit Italie.

Zie een bericht op het blog van iPhoned.nl: iPhone bij Vodafone
MdG

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben zeer benieuwd of Vodafone nu eens een keer de iPhone zelf gaat aanbieden.Het is, in mijn ogen, een zwaar gemis. Erger nog, de iPhone alternatieven wat Vodafone op haar website presenteerd. Alternatief???? No other phone comes close.Ik ben bekend met het exclusiviteitscontract wat Apple met T-mobile heeft gesloten maar voor hoe lang dan? Dit zal toch snel een keer aflopen lijkt me.Mocht Vodafone de nieuwe iPhone (4) zelf aan aanbieden, dan ben ik de eerste wie daarvoor bijtekend, maar steeds vaker speel ik met de gedachten om toch maar over te stapppen.Heb inmiddels 2x een iPhone in Belgie gehaald twijfel om dat nog een derde maal te doen.Iemand informatie hierover?
Blue

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds gisteren kan jij de nieuwe iPhone 4 kopen in Engeland direct van Apple, zonder abonnement. Hopelijk wordt dit dezelfde in Nederland. Op de minste is het dan wel makkelijker om een iPhone to regelen op de Vodafone netwerk.
nellekedewildt

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt het dat Vodafone per augustus 2010 ook de Iphone gaat aanbieden?
Blue

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
'Vodafone gaat iPhone 4 verkopen' - http://www.nu.nl/gadgets/2273622/vodafone-gaat-iphone-4-verkopen.html
ultraslan38

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb gisteren 06-08-2010 gebeld met de verkoop afdeling en gevraagd of vodafone ook de i phone 4 gaat leveren.kreeg als antwoord dat vanaf november de iphone via vodafone word geleverd
ultraslan38

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
vodafone gaat de iphone4 vanaf november ook leveren
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic