T for Telecom biedt de iPhone aan i.c.m. Vodafone abonnementen. En je kunt de iPhone los kopen in België. Beide gevallen zijn volledig legaal en met garantie.
Ik ben in het bezit van iPhone uit Belgie met een Vodafone abo. Vind het jammer dat er geen apart forum is geopend binnen de groep van toestellen. Nu moet ik zoeken naar iPhone onderwerpen.
ik heb een t-mobile iphone dat ik heb simlockvrij gemaakt omdat t-mobile is een slecht network ga nu mijn abo opzeggen inverband met slechte dekking , mijn iphone werkt perfect en veel sneller op internet dan bij t-mobile , vodafone moet het iphone kopen of beter het iphone killer de android nexus 1 , dat toestel is 100% beter dan mijn iphone 3gs
Vertel mij nu nog maar eens wat er beter is aan die Nexus One.........
That's Why http://www.youtube.com/watch?v=p7SzB58qHI0
Beste,
De reden dat Vodafone niet via de officiële kanalen (vodafone winkel) de iphone verkoopt is om de simpele reden dat Apple dat niet wil!
Wanneer ze dit wel gaan doen, zal apple bepaalde stappen ondernemen wat enorme gevolgen heeft voor de verkoop van de iphone via vodafone in landen als Italië.
Vodafone en iphone gaan wel samen via internet of de T for telecom.
Over het grijze circuit, de garantie van apple is lang niet altijd nodig. Het is voor veel 'grijze' telecomzaken heel goed te doen om zelf reparaties aan bijvoorbeeld het display te verrichten.
Ik zeg, gewoon eentje kopen in het grijze circuit! Stop er een aantrekkelijk abonnement in zoals de Vodafone supersim en klaar ben je!
En tot die tijd zijn er ook een aantal winkel in Nederland (die zich niet per sé als webshop hebben gevestigd) waar je de hardwarematige simlock-vrije iphone gewoon kunt kopen met een abonnement van Vodafone en een (misschien iets mindere) korting op de aanschafprijs van het toestel. Ik heb hem namelijk gewoon bij een legale winkel in Zwolle gekocht en kan daar ook heen voor mijn garantie. En ik weet dat er ook een dergelijke winkel in Emmeloord zit. En er zijn er vast nog wel meer. Ik ben in ieder geval erg blij met mijn iPhone 3GS 32GB i.c.m. Vodafone. En gewoon gehaald bij een winkel in Zwolle. 😉
T for Telecom biedt de iPhone aan i.c.m. Vodafone abonnementen. En je kunt deiPhone los kopen in België. Beide gevallen zijn volledig legaal en metgarantie.
Naast T4T biedt ook de Phoneshop de simlockvrije iphone aan bij een Vodafone abonnement. (check Phoneshop ) Ik zag dat de 3G 8gb gewoon gratis is met meerdere abonnementen. En de 16gb en 32 gb moet je wel wat bijbetalen. Ookgewoon met 12 maanden garantie erbij. Ik had ze gebeld, en ze adviseren wel een verzekering te nemen, ook al koop je een gratis iphone. Want als je iphone gestolen is, of door vallen kapot gaat, kost een nieuwe iphone al gauw 600 tot 800 euro.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.