Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,409Oplossingen
  • 1,893Discussies
  • 85.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Zorgeloos Mobiel Internet Gebruiken Op Je Laptop Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een telefoon abonement afgesloten met onbeperkt internet erbij. Normaal zou je bij dat abonnement een gratis telefoon krijgen maar door een actie heb ik een gratis laptop gekregen in pla...

Kan Niet Meer Internetten Alleen-lezen Onopgelost

Gisteravond nog het nieuws gelezen even het weer online en vanochtend ineens geen internet mee.Is er misschien een storing of hebben meer mensen last dat ze vandaag geen internet hebben.

Het Wk Op Je Telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Om een lange vraag maar even kort te houden:'Motorola Milestone' + 'Vodafone Bel+Sms+Web' + 'NED 1' = Het WK voetbal op je telefoon? Als dat werkt ga ik er namelijk nog snel eentje halen

Installatie Op Nieuwe Iphone Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Vandaag mijn iphone ontvangen (met Italiaanse handleiding, want Iphone ontvangen bij abo verlenging), kreeg op mijn oude toestel SMS met bericht een aantal settings op te lsaan bij "Opties", waa...

Steeds Op Nieuw Aanmelden Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik moet mijn 360 steeds opnieuw aanmelden na een paar uur.Hoe kan ik dit verhelpen.

Nokia N900 Instellingen Alleen-lezen Onopgelost

Wie heeft voor mij de ultieme email en internetinstellingen voor de Nokia N900?Bij Voorbaat Dank.

Kan Bandluxe Samen Met Mac (10.6.3)? Alleen-lezen Onopgelost

Kan mijn Bandluxe modem samen met mijn nieuwe MacBook (10.6.3)?De installatie loopt wel goed af, maar ik krijg de foutmelding dat er een extensie (met Vodafone profiel?) niet gebruikt kan worden.Wat k...

Blackberry Messenger En Pin Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ongeveer 4 weken geleden is mijn Blackberry door Vodafone in beslag genomen, nadat deze het niet meer deed.Nu ligt het apparaat nog steeds weet ik veel waar en heb ik gelukkig een nieuwe gekrege...

Foutmelding Inloggen My Vodafone Op Mobiele Telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal,Ik probeer in te loggen op My Vodafone vanaf mijn mobiele telefoon (op pc gaat zonder probleem), zodat ik ook vanaf mijn telefoon (Nokia E71) mijn bundel in de gaten kan houden en grati...

Slecht Bereik In Bilthoven Alleen-lezen Onopgelost

Ik krijg maar geen goed bereik in bilthoven, wie heeft daar nog meer last van?

Geen Verbinding (Kan Geen Netwerkinstellingen Ophalen) Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Vandaag een USBdongel gehaald + abbo (startpakket) en wou deze even uittesten.Echter kom ik tot de conclusie dat de dongel geen netwerkinstellingen kan ophalen (iets met APN?)Heb zowel office.vo...

Sms Postvak Ik Op Internet Bekijken Alleen-lezen Onopgelost

Mijn mobiel is ingenomen op school, en dus kan ik niet meer smsen.Weet iemand of je je inbox (geen e-mail) ook op internet kunt bekijken??

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen