Melinda94

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone spookt

Hoi,

Ik hoor dat iemand mij kan helpen.
De laatste tijd 'spookt' mijn iphone steeds.
Het touch screen reageert alsof er iemand op klikt maar ik raak mijn scherm niet eens aan.
Het is heel vervelend, want ik moest laatst zelfs mijn puck-code opzoeken omdat ik tijdens het invoeren van mijn simlock last had van dit probleem. Ook worden er mensen gebeld tijdens dit probleem.

Wie kan mij helpen???
4 Reacties 4
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Melinda,

Allereerst welkom op het forum.

Gebruik je toevallig een kapje/hoesje of screenprotector? Dan raad ik je aan deze eens te verwijderen. Soms is dit namelijk de oorzaak.

Ook kan het helpen om je toestel te resetten door de home knop + aan/uit knop tegelijkertijd ingedrukt te houden totdat er een appeltje in beeld verschijnt. Een algehele reset kun je via iTunes doen. Ik raad je wel aan om eerst een backup van je bestanden te maken.

Hoor graag van je of het heeft geholpen!
alys

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gister mijn nieuwe iPhone 5s binnengekregen en die van mij doet dit ook...klantenservice gebeld en moest ik naar Apple gaan maar Apple zegt dat ik bij Vodafone moet zijn. Nu doet ie het toevallig niet maar ik vertrouw het natuurlijk niet. Ik heb het Gereeset via telefoon en iTunes...als ik het terug stuur heb ik begrepen dat mijn bestelling geannuleerd word. Dit is wel een verlenging van een abbo en heb via een aanbieding op Vodafone mijn iPhone gratis erbij dus zou dit natuurlijk niet willen mislopen.

Graag reactie op dit vervelende probleem
Mvg Alys
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @alys,

Wat lastig dat je hier ook last van hebt! Het is uiteraard niet de bedoeling dat je naar Apple wordt doorverwezen.

In veel gevallen helpt de Apple winkel je wel, maar hier hebben wij geen invloed op. Je hebt gewoon recht op onze eigen ondersteuning.

Je kunt het beste het retourformulier gebruiken. Afhankelijk van wat je op het formulier aangeeft wordt er een andere telefoon geleverd of wordt je bestelling geannuleerd. Mocht je bestelling worden geannuleerd dan kun je 48 uur nadat de annulering is verwerkt een nieuwe bestelling plaatsen.
karlijntjetje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Mijn telefoon spook ook. Ik heb al het hoesje eraf gehaald en hem gereset,
maar het helpt niet. Kan iemand me alsjeblieft helpen? Dit is namelijk erg vervelend.

groeten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic