MjvanPoorten

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone omruilen

Hallo,

Ik heb gisteren mijn ihone kapot laten vallen. Nu ben ik er ook achter gekomen dat een witte Iphone mij niet zo goed bevalt. Is het mogelijk om deze om te ruilen voor een zwarte als de iphone toch moet worden aangeboden ter reparatie ?

mvg

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Echt antwoord geven durf ik niet, maar meestal zit je met het abonnement vast aan een telefoon en als het toestel voor reparatie wordt gebracht is er en kleinere kans dat dit gebeurd.

Groet: ^PS
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
MjvanPoorten schreef:
Hallo,

Ik heb gisteren mijn ihone kapot laten vallen. Nu ben ik er ook achter gekomen dat een witte Iphone mij niet zo goed bevalt. Is het mogelijk om deze om te ruilen voor een zwarte als de iphone toch moet worden aangeboden ter reparatie ?

mvg

Hey MjvanPoorten,

Ik denk dat je deze vraag het beste even in de winkel kunt stellen als je jouw toestel ter reparatie gaat aanbieden want ik durf je niet met zekerheid te zeggen of dat mogelijk is. Als alleen je scherm kapot is dan wordt in de meeste gevallen ook alleen dat scherm vervangen. Misschien kan de winkelmedewerker aangeven dat je ook graag een andere kleur wilt zodat zij even voor je kunnen nakijken of het mogelijk is om de gehele buitenkant te vervangen. Indien het mogelijk is denk ik wel dat je er rekening mee moet houden dat de kosten van de reparatie dan wel hoger zullen zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic