Gertje1987

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Iphone 7 32GB Gold bestellen mislukt telkens vanaf 09:00 smorgens

Beste Vodafone.

Ik ben al vanaf gisteren 09:00 bezig om een Iphone 7 32gb gold te bestellen/preorderen.
Ik heb gisteren een mail gekregen met een kortingscoupon ter waarde van € 60 per email met een excuses voor het ongemak in de mail stond dat ik verder kon gaan met de bestelling. echter mislukt het weer. hierna heb ik 2 uur telefonische in de wacht gehangen en hebben ze me heel wat door verbonden heen en weer en gaven aan dat hun alleen telfonische abbonementen afluiten en geen internet bestelling doen en gaven aan dat ik het via de chat moest bestellen. ik ben daarna nog naar de chat gegaan die hebben me doorverbonden naar de verkoop afdeling chat die konden ook niet voor me betekeken aangezien er een mondelinge akkoord moet zijn om een abbonement af te sluiten. ik ben nu al onderhand 24 uur aan het proberen om een iphone te bestellen maar het lukt niet. mijn ergenis word steeds erger totdat ik dadelijk alles wat wij hebben van Vodafone hebben opzeggen.
als ik een 1 jarig contract kies dan mislukt het en een 2 jarig abbonement kies lukt wel het lijkt wel alsof vodafone alleen 2 jarige abbonementen wil afsluiten.

Ik wil de Iphone 7 32GB Goud. 1 jarige verlenging van vodafone Red Super onbeperkt bellen en 12GB internet
De abbonement kosten wil ik op € 35 houden en ik wil € 564,24 bij betalen als ik de coupon eraf reken dat blijft er over € 504,24. zodra ik de keuze kies om € 564,24 bij te betalen mislukt het meteen en zegt de website probeer het later nog eens.

Aangezien ik dit weekend de bestelling moet plaatsen om in aanmerking te komen voor de gratis speaker bij een Red Super abbonement wil ik dat onderhand mij is iemand helpt die me ook echt verder kan helpen.
3 Reacties 3
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Hoi Gertje1987 , ik zie dat er nog niemand op je topic reageerde. Het forum is bedoeld als plek waar gebruikers elkaar kunnen helpen met vragen. We beantwoorden daarom geen persoonlijke vragen of klachten via het forum, omdat we hier geen beschikking hebben over je gegevens. Ik hoop dat het inmiddels via een andere weg alsnog gelukt is om te bestellen. Namens Vodafone excuses voor het ongemak.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Topic zal binnen 48 uur gesloten worden.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten en gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic