Zie onderstaande mail, die ik eerder heb gestuurd.
U heeft 19-11 mij telefonisch een zeer goede aanbieding gedaan, ik heb deze geaccepteerd.
Ik kreeg een behoorlijke korting en het was een goed aanbod.
2 jaar red essential+ iphone 6s 64gb space grey.
Voor 51 euro per maand voor 24 maanden. Zonder bijbetaling voor het toestel.
Er werd mij ook verteld dat ik binnen 2 weken na ontvangst alles alsnog retour zou kunnen sturen(bedenktijd).
Ik heb het toestel met simcard 21-11 ontvangen.
Ik heb hem nog niet actief gebruikt(eerst nog een screenprotector kopen).
Maar ik wil er toch vanaf zien en hem retour sturen.
- het beeldscherm is nl. erg geel, dat valt mij mn op als ik een witte achtergrond gebruik, en het oogt zeer vlekkerig.(niet uniform backlight )
En ten 2de heb ik mij bedacht, ik heb liever de zilveren/witte uitvoering 6s met 64gb.
Hoe pak ik dit aan?
Ik vind het aanbod nog steeds erg goed, maar ben niet tevreden over het toestel zelf.(mn door het gelige scherm).
Moet ik gebruik maken van de 14 dagen bedenktijd en een nieuwe order plaatsen?
Zo ja, heb ik dan nog steeds recht op de 100 euro korting die ik heb gekregen op het toestel?
Ik hoop snel van u te horen.
Mvg.
Onno Vaal
antwoord van vodafone (mail)
Geachte heer Vaal,
Bedankt voor uw e-mail. U geeft aan dat u een toestel van ons heeft ontvangen waarvan het beeldscherm gelig is, en u toch liever een ander kleur toestel wilt.
U kunt binnen 14 dagen het toestel retourneren met het bijbehorende retourformulier, en aangeven wat het probleem is en dat u een nieuw toestel wenst in een andere kleur. U hoeft hiervoor niet het abonnement op te zeggen.
Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, kunt u contact opnemen met ons door middel van het nummer 1201.
Met vriendelijke groet,
Vodafone klantenservice.
nu mijn vraag:
-op het retourformulier is helemaal geen ruimte om dit in te vullen, er staat alleen:heb ik dat nr gebeld.
omruilen? Bel 0800-0200043.
toen heb ik dit nr gebeld en wordt mij doodleuk verteld dat ik toch de retourprocedure moet opstarten en alles terug moet sturen , dan wordt mijn bestelling en verlenging van mijn abbo geannuleerd.
vervolgens zal ik dan opnieuw moeten bestellen.
maar dan ben ik dus wel mijn 100 euro korting kwijt.
terwijl in orincipe het toestel gewoon niet goed is.
ik vind dit echt absurd. Denk er ook over na om dan maar te stoppen bij vodafone.
klopt het wat de telefoniste tegen mij zegt? Of miet ik het anders aanpakken?