Joanie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wel bellen maar niet gebeld worden door bepaalde nummers

Sind mijn overstap naar Vodafone, april 2015, heb ik langzamerhand ontdekt dat een aantal mensen mij niet kan bereiken. Ze krijgen een melding dat mijn nummer niet bereikbaar is en mijn toestel gaat simpelweg niet over, hun sms berichten ontvang ik ook niet. Alhoewel de herkomst van deze bellers varieert van vaste lijnen tot T-Mobile abonnees en buitenlandse nummers, lijken andere Vodafone abonnees mij wel prima te kunnen bereiken. Ik heb dan prima bereik.

In de afgelopen maanden heb ik talloze keren contact gehad met zowel de telefonische helpdesk van Vodafone als de medewerkers van Vodafone winkels in Amsterdam en een e-mail gestuurd. Op hun aanraden heb ik meermaals mijn telefoon opnieuw opgestart, vlieftuig modus aan/uit, mijn simkaart verwijderd en in andere telefoons geprobeerd, zelfs mijn simkaart is vervangen. Mijn netwerkgebied is getest, wat ook niet het probleem bleek te zijn. Tot zover heeft geen van deze pogingen het probleem opgelost.

De technische dienst van Vodafone vermoedt dat de oorzaak, het niet goed afronden van de portering van mijn nummer is door T-Mobile. Tot mijn verbazing worden mijn casussen zonder dat het probleem is opgelost gesloten, met het bericht dat er geen probleem is en dat ik weer een kruistest moet doen.

Ondertussen is het probleem nog steeds niet opgelost en heb ik talloze belangrijke berichten en telefoontjes niet ontvangen. Maar wat de meeste ergernis wekt, is dat Vodafone de indruk wekt dat ze het probleem niet op willen of kunnen lossen.

Op aanraden van de vodafone support post ik mijn probleem op dit forum. Kan iemand mij svp helpen.
1 Reactie 1
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Joanie ik zie dat er nog niet op je bericht gereageerd is. Wat een vervelende situatie zeg! Als het aan je overstap van T-Mobile naar Vodafone ligt dan kunnen mijn collega's een verzoek bij T-Mobile voor je indienen om alle instellingen m.b.t. de overstap te controleren en eventueel goed te zetten. Via het forum kunnen we je hier helaas niet helpen, daarom sluit ik dit topic. Ik raad je zeker aan om hierover nogmaals contact op te nemen met de klantenservice. Hopelijk is het dan snel opgelost!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic