Beste,
Ook ik heb deze ervaring, Gister en vannochtend werd mij via my vodafone persoonlijk een aanbieding gedaan met een gratis iphone 5s voor 48 euro per maand als ik verlengde. Omdat het niet lukte om online te bestellen heb ik vandaag gebeld en kreeg ik een medewerker aan de lijn die dit verhaal eerder vandaag had gehoord en die me een ander nummer gaf wat ik moest bellen om dit te regelen.
Echter dit nummer is de gehele dag niet te bereiken geweest, ik heb meerdere keren langere tijd aan de lijn gehangen. Tot mijn verbazing zag ik dat eind van de middag de aanbieding was veranderd. Ik heb deze avond een medewerker aan de lijn gehad die mij het idee gaf dat ik gek was de aanbieding had volgens hem nooit op de website gestaan, dit heb ik als zeer onprettig ervaren. Hiernaast heb ik het idee dat de andere medewerker mij met opzet een moeilijk te bereiken nummer heeft gegeven om tijd te rekken.
Graag zou ik alsnog gebruik maken van de aanbieding.