Masterpro94

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 5s gratis bij 48 euro 400min 1gb

Dit staat nu op de site maar als je doorklikt staat er dat er 94 euro bij komt en die vrouw aan de telefoon zegt dat het niet kan.
Als het tog op de site staat moet je je klanten hem daar ook voor geven ben ik van mening.
Mvg
7 Reacties 7
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi Masterpro94,

Dan lijkt er iets niet goed te gaan. Kun je ons een bericht sturen via Twitter of Facebook? Dan kunnen we je gegevens vragen en een melding maken dat er iets niet klopt.
Masterpro94
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Doe ik beetje jammer dan dat het er wel staat maar je het niet ervoor krijgt beetje raar..
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey Masterpro94,

Alvast bedankt. Zodra we je bericht krijgen kunnen we gaan uitzoeken wat niet klopt, het plaatje of het bedrag wat je daarna te zien krijgt.
Masterpro94
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Plaatje bedrag klopt wel alleen advertentie plaatje staat zo heb screenshot van..
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
De foute banner is inmiddels aangepast. Bedankt voor de melding!
mereleggens

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,

Ook ik heb deze ervaring, Gister en vannochtend werd mij via my vodafone persoonlijk een aanbieding gedaan met een gratis iphone 5s voor 48 euro per maand als ik verlengde. Omdat het niet lukte om online te bestellen heb ik vandaag gebeld en kreeg ik een medewerker aan de lijn die dit verhaal eerder vandaag had gehoord en die me een ander nummer gaf wat ik moest bellen om dit te regelen.

Echter dit nummer is de gehele dag niet te bereiken geweest, ik heb meerdere keren langere tijd aan de lijn gehangen. Tot mijn verbazing zag ik dat eind van de middag de aanbieding was veranderd. Ik heb deze avond een medewerker aan de lijn gehad die mij het idee gaf dat ik gek was de aanbieding had volgens hem nooit op de website gestaan, dit heb ik als zeer onprettig ervaren. Hiernaast heb ik het idee dat de andere medewerker mij met opzet een moeilijk te bereiken nummer heeft gegeven om tijd te rekken.

Graag zou ik alsnog gebruik maken van de aanbieding.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@mereleggens Zoals Arina heeft aangegeven ging het om een fout in de banner. Ik begrijp dat het heel vervelend is, maar dit soort dingen kunnen voorkomen. De aanbieding kan dus niet opnieuw gedaan worden.

Ik vind het jammet dat je een slecht gevoel hebt overgehouden aan de verkoopadviseur, hiervoor wil ik bij deze namens Vodafone mijn excuses aanbieden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic