kevssmx167

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen verbinding na nieuwe abbonoment

Ik heb een nieuwe abbonoment maar kan nog niet bellen helemaal niks echt appart en geen internet niks..
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Weblink: https://www.vodafone.nl/support/abonnementen/simkaart-activeren.shtml

Heb je je sim-kaart al geactiveerd? Dat kan via bovenstaande webpagina.
Daar staat ook het advies op je smartphone helemaal uit te zetten. En daarna weer aan te zetten.
Werkt het dan nog niet. Bel dan met een vaste telefoonlijn (of met een geleende smartphone) naar de telefonische klantenservice van Vodafone. En vraag of er al een verbinding voor je is vanuit de kant van Vodafone.

Weblink: https://www.vodafone.nl/support/contact/

Kudo's zijn altijd welkom ;-))
Klik op de button met het duimpje omhoog om mij er eentje toe te kennen.


Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic