joyce_de_heer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 5S SCHUIF OM BIJ TE WERKEN probleem na IOS9 update

Zondag de update gedaan. Helaas doet mijn Iphone niets meer. Hij vraagt inhet begin nog om sim code en toegangscode. Zegt hierna dat we nog een paar stappen moeten doorlopen en dan komt het witte scherm met "schuif om bij te werken" en kan ik niets meer.
Al meerdere keren via harde reset aan iTunes gekoppeld en geprobeerd te herstellen, dat lijkt allemaal goed te gaan, hij komt zelfs zover dat er een reservekopie terug gezet kan worden, maar uiteindelijk kom ik toch weer op het wiotte scherm uit.
Ik heb het bovenstaande al minimaal 6 x geprobeerd.
Tevens staat er op mijn Iphone, zoek mijn iphone wat een probleem blijkt te zijn. Dit kan ik via iCloud niet uitschakelen omdat mijn telefoon offline is.
Wat nu? Al mijn gegevens staan op mijn telefoon en kan nu helemaal niets meer.....
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Je zou eens contact op kunnen nemen via de website om te zien of zij find my iPhone kunnen uitschakelen. (Kun je zelf ook proberen via de website van Apple met je iTunes account)
Mocht dat niet werken dan dient het via het toestel uitgezet te worden.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@joyce_de_heer,

Ik ben erg benieuwd of het inmiddels gelukt is om het probleem te verhelpen en hoe je dit gedaan hebt. Laat je me wat weten?
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic