Erwin_Lagcher

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone 985N Toestel Huawei Smart 4 Power

Geachte heer / mevrouw,

vorig jaar heb ik bij mijn verlenging dit toestel genomen.
Ik was daar zeer tevreden over, na enig gesteggel te hebben gehad rondom de levering, tot gisteren.
Het toestel werd warm in mijn broekzak. Bij het eruit halen begon het toestel flink te roken. Direct heb ik de achterkant opengemaakt om mijn sd-kaart te verwijderen, gezien daar foto's van mijn zoontje op staan en dat me meer waard is dan de telefoon. Daarna vloog het toestel in brand, op het werk op mijn bureau, en hebben we ruim een uur last gehad van een flinke rook- en stankoverlast waardoor men niet kon werken.
Ik ben gistermiddag naar de Vodafonewinkel in Capelle a/d IJssel geweest waar mijn sim-kaart binnen 10 minuten is vernieuwd en ik nu met een oud toestel toch weer bereikbaar ben.
Ik heb destijds mijn verbrande toestel niet verzekerd gezien dit me op het maandabonnement slechts 3 euro scheelde.
Wat kan Vodafone hierin betekenen gezien het een toestel is wat Vodafone destijds promootte?
Het toestel is onherstelbaar beschadigd, ik heb godzijdank geen brandwonden er aan overgehouden echter vraag ik mij wel af in hoeverre Vodafone mij tegemoet kan komen.
Ik heb foto's van het toestel laten maken echter zie ik hier geen mogelijkheid om ze te uploaden.

Met vriendelijke groet,

Erwin Lagcher
5 Reacties 5
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Erwin_Lagcher jeetje, dat zal even schrikken zijn geweest! Zoiets mag natuurlijk nooit gebeuren, gelukkig ben je ongedeerd gebleven. Neem even contact op met onze klantenservice hierover, dan kunnen mijn collega's de mogelijkheden met je bespreken.
Erwin_Lagcher
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen Nadia,

nogal, des te meer dat ik op een paar seconden ontsnapt ben aan ernstige verwondingen.

ik zal contact opnemen met de klantenservice en het probleem voorleggen.

Dank je wel.

Groet Erwin
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Wow dat is inderdaad en verhaal zeg ! Hopelijk kom je hier verder mee uit met de klantenservice :).

Volgens mij heb ik in 2 jaar dit soort berichten niet eens meegemaakt op het forum.

Veel succes!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic