AKQronaldQKA

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone update blijft in beeld staan S6

Bij mijn samsung galaxy S6 met Vodafone sim kaart, blijft er continu in mijn beeldscherm staan Vodafone update, klik hier om te starten en vervolgens stopt het! Het updaten begint niet eens! En als ik het wis dan komt het er meteen weer te staan, wat is dit? En hoe kan ik het wegkrijgen?
19 Reacties 19
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Heb je misschien en screenshot voor ons of en linkje met de screenshot? Dan kunnen we het beter begrijpen en zien we misschien ook het probleem wel.
AKQronaldQKA
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hopelijk kan je het zien op deze manier, ik zie graag je reactie tegemoet:)


Moderator: Afbeelding toegevoegd
AKQronaldQKA
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
lukt de link die ik net plaatsten?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Er zou en app Vodafone updates tussen je andere apps moeten staan, klopt dit? Als je dit inderdaad vind zie je dan ook mogelijkheden staan bijvoorbeeld om bepaalde instellingen? Of komt er en melding te staan?
tjooky

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi ik heb het zelfde probleem ben benieuwd of er al wat meer over bekend is!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
tjooky Kun je iets meer vertellen? Wat zie je precies en heb je misschien een antwoord op de vragen van SamsungExpert ?
tjooky

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi allemaal bij mij was het heel makkelijk op te lossen gewoon het toestel opnieuw opstarten. Was een update met walletjes en Security diensten enzo. Thnx!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goed om te weten dat allles weer opgelost is :)!

Mocht je nog eens vragen hebben stel deze dan gerust op het forum, fijne dag nog verder.
tjooky

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
samsung expert ik heb nog wel een vraag eigenlijk. Ik heb een soort app in beeld gekregen een blauw rondje met 4 witte vierkantjes erin. Hierin vind ik instellingen opties. Kan ik deze ook verwijderen want hij zit me eigenlijk alleen maar in de weg. Hoor graag van je!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Krijg niet echt helemaal het plaatje compleet waar je dit ziet. Als het kan stuur dan even en screenshot ervan op zodat ik er en betere view op heb. Mocht dit niet lukken kijk dan even of je misschien het goed en duidelijk kunt uitleggen.

Hoor van je!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

De linkjes in je berichten werken helaas niet. Is het mogelijk om dit via en andere site te delen of het opnieuw te proberen?
tjooky

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Haha gaat lekker zo

Zo dan?


Moderator: Afbeelding toegevoegd
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ik heb de afbeeldingen even toegevoegd. Dat praat wat gemakkelijker
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Hoi tjooky, daarmee kom je in het overzicht van je apps. Je zou eens kunnen kijken bij de instellingen van je vergrendelscherm of je het daar kunt verwijderen. Zie je de app ook op je startscherm of is het dan weg?

SamsungExpert heb jij misschien nog handige tips?
tjooky

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi dank voor je antwoord. Ik zie hem altijd ook als ik een app open bijvoorbeeld. Zit vaak in de weg. Als iemand dit weet hoor ik het graag!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
tjooky , ik heb een poging gedaan met zoeken op andere fora's en omgekeerd op het icoontje gezocht via Google afbeeldingen en TinEye reverse image search, helaas krijg ik geen resultaten. Misschien dat SamsungExpert nog iets anders weet? Anders kun je de vraag ook eens stellen op een Forum van Samsung zelf of bijvoorbeeld via de live chat van Samsung. Als je het antwoord te weten komt, wil je dit dan ook hier delen? Alvast bedankt.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@tjooky,

We hebben helaas niks meer van je vernomen. Ben je er wel nog achtergekomen wat het antwoord op je vraag was? Ik ben erg benieuwd!
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic