Beste
@lievenjeras ,
Allereerst hartelijk welkom op het forum. Erg vervelend om te horen dat u iphone een mankement vertoond.
Hoelang heeft u het toetsel al? Vodafone geeft namelijk 24 maanden garantie op hun smartphones.
Aan we kijken naar het onderdeel "Scherm" van de iphone:
Ziet u dat hier een datakabeltje aan zit. Deze kabel versteld aan het scherm, wat het scherm moet weergeven. Meestal is in het geval van u probleem, deze kabel defect of los geraakt. Dit kan komen door een harde klap op het toestel. Daarnaast kan dit ook veroorzaakt worden door vocht schade in het toestel.
Als het door vocht komt, dan valt dit helaas buiten de garantie. Alleen als het mankement zich voordoet buiten u schuld om, valt het mankement binnen de garantie.
U kan met u toestel naar een vodafone winkel gaan, zij kunnen u toestel opsturen naar dynafix voor u.
Als de reparatie buiten de garantie valt, en de reparatiekosten lager zijn dan € 96,80, dan gaan ze direct over tot reparatie. Zijn de reparatiekosten hoger dan € 96,80, dan krijg je eerst nog een prijsopgave.
Wil je dan alsnog van de reparatie terug zien dan kan u het toestel ongerepareerd terug te krijgen. Let op, u betaald dan wel de onderzoekskosten van € 36,30.
meer informatie hier