Almelo-lady

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn abonnement kan ik pas 1 april verlengen maar er is nu een mooie aanbieding, wat nu?

Mijn abonnement kan ik pas 1 april verlengen maar er is nu een mooie aanbieding, en die loopt maar tot 31 maart.
Is het mogelijk dat ik een nieuw abonnement afsluit en dat die pas in gaat wanneer mijn huidige abonnement is afgelopen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Beste@Almelo-lady,

Volgens mij kun je gewoon het beste op Maandag 31 Maart 2014 met Vodafone Sales afdeling bellen op telefoonnummer: 0800 - 0560 (gratis nummer).
En vragen of je je abonnement kunt verlengen met de aanbieding die jij graag wilt hebben.
De medewerkers van Vodafone Sales afdeling zullen dan echt niet moeilijk gaan doen over 1 dag.
En anders herinner je die medewerker van Vodafone Sales maar aan zijn / haar omzet-bonus, die hij / zij misloopt, op het moment dat je besluit om niet te verlengen :-}

Houd er wel rekening mee dat er dus 24 maanden achter je huidige einddatum van je huidige mobiele abonnement worden toegevoegd. Je nieuwe einddatum wordt dan waarschijnlijk 1 Augustus 2016 !
Maar de nieuwe voorwaarden en tarieven en bepalingen en bundels en tegoeden gaan in per 31 Maart 2014.
Dat is wel belangrijk om rekening mee te houden.
Bedankt voor de kudo's die je toe gaat kennen aan mijn antwoord. En het antwoord van NetwerkFreak. ;-))

Succes !


Netwerker.

Bekijk in context

4 Reacties 4
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@Almelo-lady ,

Allereerst hartelijk welkom op het forum! Ik ben netwerkfreak, een klant net als u. Ik hoop dat ik u van dienst kan wezen.


  • Loopt u abonnoment tot 1 april?
  • Of kan u dan verlengen?
Je kan namelijk tot 4 maanden voordat je abbonnoment afloopt je contract al verlengen.
Meer hierover: hier
Almelo-lady
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan hem dan pas verlengen, Daarom ook de vraag.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Almelo-lady ,

Aah dat is wel heel erg zuur. Als ik jou was zou ik even de klantenservice bellen morgen, en de situatie uitleggen. Misschien begrijpen zij het probleem, en willen ze als nog dit abonnoment voor je aflsuiten.
Alleen dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Beste@Almelo-lady,

Volgens mij kun je gewoon het beste op Maandag 31 Maart 2014 met Vodafone Sales afdeling bellen op telefoonnummer: 0800 - 0560 (gratis nummer).
En vragen of je je abonnement kunt verlengen met de aanbieding die jij graag wilt hebben.
De medewerkers van Vodafone Sales afdeling zullen dan echt niet moeilijk gaan doen over 1 dag.
En anders herinner je die medewerker van Vodafone Sales maar aan zijn / haar omzet-bonus, die hij / zij misloopt, op het moment dat je besluit om niet te verlengen :-}

Houd er wel rekening mee dat er dus 24 maanden achter je huidige einddatum van je huidige mobiele abonnement worden toegevoegd. Je nieuwe einddatum wordt dan waarschijnlijk 1 Augustus 2016 !
Maar de nieuwe voorwaarden en tarieven en bepalingen en bundels en tegoeden gaan in per 31 Maart 2014.
Dat is wel belangrijk om rekening mee te houden.
Bedankt voor de kudo's die je toe gaat kennen aan mijn antwoord. En het antwoord van NetwerkFreak. ;-))

Succes !


Netwerker.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic