Beyogafull

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 4, sommige mailadressen niet versturen

Met mijn Iphone 4, lukt het niet om naar bijvoorbeeld een mailadres van: hetnet.nl, orange.nl, vyn.nu een mail te sturen. Ik krijg een melding dat de server dat adres niet accepteert. Verder lukt t prima om andere mailtjes te ontvangen en te versturen.
 
overigens kan ik wel de mails ontvangen van bovenstaande adressen.
 
waar en hoe kan ik het aanpassen op mijn toestel? Het is erg onhandig dat ik de mails van deze personen niet kan beantwoorden, want het zijn mijn klanten.
 
bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nealzy

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 3Oplossingen
  • 1Likes
Waarschijnlijk kan je de mail wel versturen als je met wifi verbonden bent. Om ook via 3g te kunnen versturen kan je een mailserver van Vodafone instellen.
 
authsmtp.vodafone.nl
Gebruikersnaam: mail met daaraan vast je 06-nummer
Ww: My Vodafone ww.
Ssl aan
Serverpoort: 465

Bekijk in context

3 Reacties 3
Nealzy

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 3Oplossingen
  • 1Likes
Waarschijnlijk kan je de mail wel versturen als je met wifi verbonden bent. Om ook via 3g te kunnen versturen kan je een mailserver van Vodafone instellen.
 
authsmtp.vodafone.nl
Gebruikersnaam: mail met daaraan vast je 06-nummer
Ww: My Vodafone ww.
Ssl aan
Serverpoort: 465
Beyogafull
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank, kan de andere instelling ook blijven, of vervangt vodafone alles? Mvrgr. Beata
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hi Beyogafull, je kunt het beste even de handleiding volgen die staat beschreven op onze website;
http://startup.vodafone.nl/startup/apple-iphone-4/#
Als je alle stappen hebt doorlopen moet het mogelijk zijn om naar alle mailadressen een e-mail te kunnen versturen.
Mocht je nog verder nog vragen hebben, stel ze gerust 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic