JUUFFIE

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 11 vastgelopen

Mijn Iphone 11 is vastgelopen. De telefoon is zo'n 3 mnd oud. Siri reageert nog wel (maar kan geen opdrachten uitvoeren), maar resetten (of uitzetten) lukt niet (op geen enkele wijze). De batterij zit vol. Touchscreen werkt ook niet (bijna niet)…. Ik kan niet in het hoofdmenu (Bureaublad?) komen…. Aansluiten op ITunes kan ook niet, want ik moet inloggen en dat lukt dus niet nu via de telefoon…. HELP! Alles verloopt op dit moment via de telefoon (ivm Corona), dus komt het nu extra slecht uit…. 😞

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
JUUFFIE
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Mijn telefoon is na een tijd vanzelf uitgegaan (batterij leeg) en is vanzelf weer aan gegaan! Hij doet het weer! Helemaal uit zichzelf! Bedankt voor het meedenken!!

Bekijk in context

9 Reacties 9
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ojee, dat klinkt niet goed @JUUFFIE 

Wat gebeurt er als je de aan en uitknop 10 seconden induwt?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @JUUFFIE 
 

iPhone X en nieuwer resetten

  1. Houd de zijknop en één van de volumeknoppen tegelijkertijd ingedrukt;
  2. Wacht tot je de schuifknoppen op het scherm ziet;
  3. Sleep vervolgens de bovenste schuifknop van links naar rechts;
  4. Wacht tot de iPhone uitstaat en schakel hem weer in door de zijknop ingedrukt te houden tot het Apple-logo in beeld verschijnt.

 

Als opnieuw opstarten je problemen niet verhelpt, dan is een harde reset een tweede oplossing. Je iPhone resetten kan het beste op deze manier, omdat je zo geen data verliest. Ook hierbij is het afhankelijk welk toestel je hebt en werkt het bij verschillende iPhones net even anders.

Op de iPhone 8 Plus), iPhone x en iPhone 11 voer je een geforceerde herstart als volgt uit:

  1. Druk op de volume-omhoogknop en laat deze weer los;
  2. Druk snel daarna op de volume-omlaagknop en laat deze weer los;
  3. Houd vervolgens de zijknop ingedrukt en laat deze pas los wanneer het Apple-logo verschijnt.
JUUFFIE
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Helaas…. Allemaal al geprobeerd en dat werkt dus niet…. De telefoon laat nu al zo'n 3 uur een zwart scherm zien met in het midden dat laad-cirkeltje…. De telefoon reageert niet, dus ik laat de telefoon nu leeg lopen en hoop dat deze zo weer gaat doen? En anders maar terug sturen naar de fabriek? Lijkt mij onder garantie vallen? 

Het is wel echt heel rot nu, vooral in deze tijd (Corona)…. :'-(

JUUFFIE
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hai Steven,

 

Er gebeurt helemaal niets….! ook niet bij langer inhouden…. De telefoon reageert nergens meer op….

 

Groet, Femke

JUUFFIE
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Mijn telefoon is na een tijd vanzelf uitgegaan (batterij leeg) en is vanzelf weer aan gegaan! Hij doet het weer! Helemaal uit zichzelf! Bedankt voor het meedenken!!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dit ook nog geprobeerd?
Batterij kalibreren van je iPhone of iPad, voor nauwkeurige batterijstatus

En deze oplossing zou nog kunnen:
https://support.apple.com/nl-nl/HT201263


Ik zou echt van alles proberen voor je er mee naar de winkel gaat. Want niet alle winkels zijn open en daarom lastig om je toestel ter reparatie te kunnen brengen. Iedereen heeft op dit moment last van die vervelende Corona. Dus goed proberen, ook even via Google zoeken op internet, wie weet kan je er iets voor vinden. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
JUUFFIE wrote:

Mijn telefoon is na een tijd vanzelf uitgegaan (batterij leeg) en is vanzelf weer aan gegaan! Hij doet het weer! Helemaal uit zichzelf! Bedankt voor het meedenken!!

Goed om te lezen. 
Veel plezier! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te lezen @JUUFFIE 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic